Оргкомітет Антикризового PR Марафону продовжує приймати та обробляти кейси в декількох номінаціях конкурсу:
- Комплексна PR-кампанія. Мета — завдання — результат, а не дія заради дії
- PR-команда. Комунікації — це командна робота, і команда має вдало реалізовувати весь комплекс репутаційних завдань
- Employer Branding. Найкращі практики з розробки, реформування та впровадження кейсів у напрямку просування бренда роботодавця
- Відкритість топ-менеджера. Перша особа компанії, яка відповідає за всі ризики та комунікує з усіма групами стейкхолдерів чесно та відкрито
- Корпоративний благодійний фонд. Фонд як елемент бізнес-стратегії з власними цільовими та довгостроковими проєктами
- Проєкт В2G. Бізнес стає надійним партнером державних органів усіх рівнів в реалізації різноманітних ініціатив
- Спонсорський проєкт. Спонсорство залишається ефективним засобом комунікації бренда з різними ЦА завдяки спільним цінностям
Наразі найбільш затребуваними є номінації: Комплексна PR-кампанія, PR-команда та спонсорський проєкт.
Нагадаємо, що для участі в конкурсі приймаються проєкти, що були ініційовані у 2020 році та завершилися на момент подачі аплікаційної форми. Оргкомітет та члени журі будуть оцінювати довершеність проєкту, та відповідність цілей досягнутим результатам.
Аплікаційну форму з проєктом у вибраній номінації необхідно надіслати на адресу [email protected] до 23 квітня включно. Подача форми на розгляд оргкомітету є безкоштовною. Один проєкт може бути подано лише до однієї з номінацій.
Звертаємо вашу увагу, що наявність форми не гарантує участь проєкту в номінації — оргкомітет має право не включати його в шорт-ліст без пояснення причин.
Переможці в кожній номінації будуть оголошені 20 травня на Антикризовому PR Марафоні.