PR марафон: до кінця прийому проєктів залишилося 5 днів
19 Апр 2021, 13:27
PR

PR марафон: до кінця прийому проєктів залишилося 5 днів

Оргкомітет Антикризового PR Марафону продовжує приймати та обробляти кейси в декількох номінаціях конкурсу:

  • Комплексна PR-кампанія. Мета — завдання — результат, а не дія заради дії
  • PR-команда. Комунікації — це командна робота, і команда має вдало реалізовувати весь комплекс репутаційних завдань
  • Employer Branding. Найкращі практики з розробки, реформування та впровадження кейсів у напрямку просування бренда роботодавця  
  • Відкритість топ-менеджера. Перша особа компанії, яка відповідає за всі ризики та комунікує з усіма групами стейкхолдерів чесно та відкрито 
  • Корпоративний благодійний фонд. Фонд як елемент бізнес-стратегії з власними цільовими та довгостроковими проєктами 
  • Проєкт В2G. Бізнес стає надійним партнером державних органів усіх рівнів в реалізації різноманітних ініціатив
  • Спонсорський проєкт. Спонсорство залишається ефективним засобом комунікації бренда з різними ЦА завдяки спільним цінностям

Наразі найбільш затребуваними є номінації: Комплексна PR-кампанія, PR-команда та спонсорський проєкт. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Нагадаємо, що для участі в конкурсі приймаються проєкти, що були ініційовані у 2020 році та завершилися на момент подачі аплікаційної форми. Оргкомітет та члени журі будуть оцінювати довершеність проєкту, та відповідність цілей досягнутим результатам.

Аплікаційну форму з проєктом у вибраній номінації необхідно надіслати на адресу [email protected] до 23 квітня включно. Подача форми на розгляд оргкомітету є безкоштовною. Один проєкт може бути подано лише до однієї з номінацій.

Звертаємо вашу увагу, що наявність форми не гарантує участь проєкту в номінації — оргкомітет має право не включати його в шорт-ліст без пояснення причин.

Переможці в кожній номінації будуть оголошені 20 травня на Антикризовому PR Марафоні.

Расскажите друзьям про новость