02 Мар 2009, 15:20

Повідомлення благодійних організацій пропонують не вважати рекламою

27 лютого у Верховній Раді України зареєстровано проект закону «Про внесення зміни до статті 1 Закону України "Про рекламу" щодо інформації, яка не вважається рекламою»

Повідомлення благодійних організацій пропонують не вважати рекламою

27 лютого у Верховній Раді України зареєстровано проект закону «Про внесення зміни до статті 1 Закону України "Про рекламу" щодо інформації, яка не вважається рекламою» (реєстраційний номер 4125).

Автор законопроекту, народний депутат Роман Ткач (НУ-НС), пропонує до визначення поняття «реклама» в статті 1 закону «Про рекламу» додати речення: «Не вважається рекламою розповсюдження в будь-якій формі та в будь-який спосіб повідомлень про конкретні заходи, які були проведені благодійними чи іншими неприбутковими організаціями, про здійснену ними роботу із зазначенням інформації про такі благодійні чи інші неприбуткові організації, за умови, що здійснення зазначених заходів чи роботи є їхнім основним видом діяльності».
 
У пояснювальній записці до проекту закону пан Ткач зазначає, що розповсюдження інформації про роботу органів влади та органів місцевого самоврядування також не вважається рекламою. На думку автора, розповсюдження інформації про діяльність благодійних організацій не має за собою жодних комерційних цілей. Але через занадто широке визначення терміну «реклама» в законі, благодійники не завжди мають змогу інформувати населення про здійснену ними роботу і проведені заходи.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость

Новое видео