Pampik — лідер сегменту «Дитячі товари» українського e-commerce. Переможець конкурсу «Фаворит успіху» у 2017, 2018 і 2019 в номінації «Найкращий інтернет-магазин дитячих товарів», 11 років на ринку України.
Pampik вирішив візуально оновитися, тому звернувся до креативного агентства mirrolab.
Перед агентством стояло завдання — осучаснити логотип і розробити систему ідентичності, щоб підкреслити сильні сторони та створити унікальне обличчя бренду.
Агентство розпочало з аналізу. Виявилось, що основна перевага в тому, що Pampik максимально швидко виконує замовлення батьків, вони як маленькі супергерої перебирають на себе усі батьківські турботи. А батьки в свою чергу хочуть витрачати на домашні турботи якомога менше часу та проводити більше часу з дитиною.
В процесі роботи стало зрозуміло, що Pampik — це як магічний портал для батьків, де можна знайти все що потрібно та не переживати за доставку. Креативне агентство mirrolab задизайнили швидкість, сервіс, портал.
Так, зі звичайного інтернет-магазину Pampik перетворився на портал для батьків.