Понад тисяча учасників прокачали digital-стратегії на DGTL STAR MRTH
25 Окт 2021, 17:03

Понад тисяча учасників прокачали digital-стратегії на DGTL STAR MRTH

21 жовтня на DGTL STAR MRTH 22 топові digital-фахівці з FAVBET, INTERTOP, Gastrofamily, МАУ, Kernel, Tripmydream та інших великих компаній та агенцій поділилися актуальними стратегіями контент- та інфлюенс-маркетингу, а також дали поради, як з мінімальними витратами на онлайн-просування досягти максимального результату. 

До заходу долучилися понад 200 учасників офлайн у INVERIA Event Space та понад тисяча онлайн-глядачів.

Навіщо інвестувати у контент-маркетинг та SEO, з чого почати роботу над контентом та як уникнути помилок під час його створення, розповіла директорка з PR та комунікацій WePlay Esports Media Holding Олена Дальська-Латошевіч. Вона навела переконливу статистику про те, що контент-маркетинг на 62% дешевше традиційного, при цьому приносить 55% трафіку та уп’ятеро збільшує кількість лідів. 

Олена Дальська-Латошевіч, директорка з PR та комунікацій WePlay Esports Media Holding

Про те, як Gastrofamily вдається з бюджетом на рекламу в 50 доларів створювати ажіотаж у закладах, поділилася директорка з маркетингу компанії Марія Банько. Головні інструменти: ефективна бізнес-модель та комплексна комунікація. 

Ми майже не створюємо власний контент. Гість – наш головний інфлюенсер. Усе, що ми робимо, це заохочуємо публікувати сторіз чи пости невеликими компліментами від закладів та надаємо “хвилину слави” на нашій сторінці

Кейсами управління репутацією у digital поділився керівник комунікаційного центру та особистий прессекретар президента МАУ Дмитро Дьошин, а керівник та засновник Postmen Ярослав Ведмідь пояснив учасникам, яких помилок найчастіше припускаються бренди в онлайн-просуванні та як їм запобігти.

Як нетипові майданчики вирішують комунікаційні завдання бізнесу, на прикладі агрокомпанії Kernel розповіла керівниця комунікацій, PR та GR Kernel Оксана Коваль.

Зайти у TikTok – доволі незвичне рішення для агрокомпанії. Але ми спробували, і отримали крутий результат – 4,2 млн переглядів та 1600 взаємодій щодня. А головне, що це сприяє зміцненню бренда роботодавця – молоде покоління дізнається більше про нашу компанію, бачить, що ми з ним на одній хвилі, та хоче з нами працювати
Оксана Коваль, керівниця комунікацій, PR та GR Kernel

Тренди інфлюенс-маркетингу у форматі панельної дискусії обговорили маркетинг-директорка MEGOGO Валерія Толочина, Head of SMM and Influencer Marketing INTERTOP Ukraine Антон Бокий, актор і блогер Богдан Шелудяк та інфлюенсер Роман Свечкоренко. Модератором виступив СЕО агентства WhyNot? Enot Євген Таллер.

Головні інсайти:

  • Блогер з невеликою, але лояльною аудиторією може дати більшу конверсію, ніж блогер-мільйонник.
  • Важливо вибудовувати довготривалі стосунки з блогером, аби аудиторія була прогрітою.
  • В Україні аудиторія поки що не готова платити за ліцензійний контент, тому блогер може відмовитися робити велику кількість публікацій для продукту, який можна отримати безкоштовно.
  • Бекграунд блогера має значення. Реклама у «нової» зірки TikTok з 5 млн підписників буде дешевшою, аніж реклама у Насті Каменських, навіть якщо підписників у неї менше.
  • Якщо створювати лише рекламний контент, то Instagram перетвориться на Onlyfans. Блогери повинні завжди бути креативними та створювати контент, що залучає, а не лише продає.
  • Створюйте відео за правилами TikTok, і воно набере мільйони переглядів, навіть якщо користувач розуміє, що це реклама. 

Про побудову та монетизацію особистого бренда розповідали СЕО YULA Company Юла, Cofounder & Mentor PEDAN BURO Олександр Педан та Cofounder & CEO PEDAN BURO Олена Левандовська

Олександр Педан, Cofounder & Mentor PEDAN BURO

Як правильно шукати інфлюенсерів для бізнесу, учасники дізналися від СЕО Kacho Group Аліни Качоровської, а лайфхаками залучення селебріті у великі проєкти поділився директор з маркетингу АТБ Валерій Бондарь.  

У тому, що майбутнє за віртуальними інфлюенсерами, бо щонайменше вони відповідальніші та не зривають домовленості, а щонайбільше викликають неабиякий інтерес у аудиторії, переконав СЕО FFFACE.ME Дмитро Корнілов. Як побудувати рекламну кампанію, цікаву для нових та наявних клієнтів, та знайти тему, яка дійсно «заходить» твоїй ЦА, поділився Head of Creative FAVBET Анатолій Симачинський

Анатолій Симачинський, Head of Creative FAVBET

У форматі відкритого інтерв’ю засновник сервісу Tripmydream Андрій Буренок розповів digital-директору Ekonomika+ Олександру Клімашевському про digital-інструменти просування tripmydream, розвиток YouTube-каналів та нові проєкти, що запустилися на карантині – освітні курси, челендж #StayAtHomeMiles, чат «Хочу додому», що допомагав повернутися в Україну тим, хто застряг за кордоном.

Андрій Буренок, засновник сервісу Tripmydream

Майстер-клас зі спонсорства в епоху диджиталізації провів директор з маркетингу Carlsberg Ukraine Антон Панасенко. Він розповів, як швидко та ефективно захопити спортивну диджитал-платформу на прикладі колаборації ТМ «Львівське» та національної збірної з футболу.

Після закінчення DGTL STAR MRTH відбулася церемонія нагородження конкурсу digital-проєктів. Переможців обирали читачі MMR.ua та експертне журі. 

Організатори, бізнес/медіа бюро Ekonomika+ та онлайн-медіа MMR.ua, дякують партнерам заходу: партнеру, що приймав, INVERIA event space, партнеру, що пригощав,  Sushka, партнеру кава-брейків Turcoffee, медичній лабораторії CSD, бренду здорових снеків нового покоління Brunch, питній воді Divo Voda, компанії ARTPRIZ, оператору власної мережі преміальних Led- екранів у Києві  XVision та першому в Україні сервісу шерінгу повербанків Power Now. 

А також медіапартнерам: телеканалам LIVE, ТРК «Україна» та «Перший Діловий», порталам «Коментарі», Post.factum, Cases.media, Marketer, Budynok.com.ua, Creativity.ua, агенції комплексного диджитал-маркетингу Content.ua, Європейській асоціації програмної інженерії EASE, агенції інтернет-маркетингу Netpeak.

Расскажите друзьям про новость