06 Июл 2007, 09:30

Поява передчасної агітаційної реклами на телебаченні та радіо зумовлена недосконалістю чинного законодавства

Поява передчасної агітаційної реклами на телебаченні та радіо зумовлена недосконалістю чинного законодавства

Голова Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення Віталій Шевченко спростовує інформацію, поширену на кількох сайтах (зокрема, зорієнтованою на журналістів «Телекритиці»), про те, що всю поширювану сьогодні телерекламу Партії регіонів, Блоку Юлії Тимошенко, «Нашої України» слід віднести до агітаційних матеріалів, а не до соціальної реклами.

Справді, під час сьогоднішнього брифінгу в Києві В.Шевченко, відповідаючи на запитання журналістів, заявив, що поява передчасної політичної (а отже, й агітаційної) реклами на телебаченні та радіо зумовлена недосконалістю чинного законодавства, яке регламентує поширення агітаційних матеріалів під час певних періодів офіційної виборчої кампанії, але не забороняє – до початку виборчої кампанії. І тому, зазначає В.Шевченко, перед початком виборів політичну рекламу транслюють у загальних рекламних блоках. Однак голова Національної ради, по-перше, висловлював свою особисту думку, а не позицію очолюваного ним органу, а по-друге, він не оцінював загалом усі рекламні ролики, що транслюються нині по телебаченню: кожен має бути окремо проаналізований. Для цього, до речі, створено незалежну Експертну раду з відомих медіа фахівців, висновками яких користуватиметься й Національна рада.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео