Pluses Partners Awards 2021: 1+1 media нагородила ключових партнерів у спонсорстві
13 Сен 2021, 11:17

Pluses Partners Awards 2021: 1+1 media нагородила ключових партнерів у спонсорстві

Нагороди вручалися у категоріях «Телевізійне спонсорство» та «Digital-проєкти»

9 вересня в 1+1 media відбулася церемонія нагородження щорічної премії Pluses Partners Awards 2021, під час якої компанія відзначила рекламодавців у напрямі спонсорства – як телевізійного, так і Digital. Загалом було відзначено 13 партнерів у категорії «Телевізійне спонсорство» та 7 – у «Digital-проєктах». 

Переможці в категорії «Телевізійного спонсорства»:

  • Гран-прі: Rozetka;
  • Агентство року: The Story Lab – переможець, OMD OM Group – номінант;
  • Потенціал року: Roshen – переможець, «Нова пошта» – номінант;
  • Креативність року: «Карпатські мінеральні води» – переможець, McDonald’s – номінант;
  • Дебют року: Delta Medical – переможець, OLX – номінант;
  • Прогрес року: АВК – переможець, Roshen – номінант;
  • Об’єм року: FavBet – переможець, Rozetka – номінант;
  • Стабільність року: «Малбі Фудс» – переможець, «НоваБудова» – номінант.

Переможці в категорії «Digital-проєктів» від 1+1 Digital Sales:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
  • Digital Гран-прі: PariMatch;
  • Digital-агентство року: OMD OM Group – переможець, The Story Lab – номінант;
  • Digital-дебют року: МХП – переможець, Slotoking – номінант;
  • Digital-стабільність року: «Фармак» – переможець, «Епіцентр» – номінант.

Премія Pluses Partners Awards вручається вже четвертий рік поспіль.

Расскажите друзьям про новость