Pluses Partners Awards 2021: 1+1 media нагородила ключових партнерів у спонсорстві
13 Сен 2021, 11:17

Pluses Partners Awards 2021: 1+1 media нагородила ключових партнерів у спонсорстві

Нагороди вручалися у категоріях «Телевізійне спонсорство» та «Digital-проєкти»

9 вересня в 1+1 media відбулася церемонія нагородження щорічної премії Pluses Partners Awards 2021, під час якої компанія відзначила рекламодавців у напрямі спонсорства – як телевізійного, так і Digital. Загалом було відзначено 13 партнерів у категорії «Телевізійне спонсорство» та 7 – у «Digital-проєктах». 

Переможці в категорії «Телевізійного спонсорства»:

  • Гран-прі: Rozetka;
  • Агентство року: The Story Lab – переможець, OMD OM Group – номінант;
  • Потенціал року: Roshen – переможець, «Нова пошта» – номінант;
  • Креативність року: «Карпатські мінеральні води» – переможець, McDonald’s – номінант;
  • Дебют року: Delta Medical – переможець, OLX – номінант;
  • Прогрес року: АВК – переможець, Roshen – номінант;
  • Об’єм року: FavBet – переможець, Rozetka – номінант;
  • Стабільність року: «Малбі Фудс» – переможець, «НоваБудова» – номінант.

Переможці в категорії «Digital-проєктів» від 1+1 Digital Sales:

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
  • Digital Гран-прі: PariMatch;
  • Digital-агентство року: OMD OM Group – переможець, The Story Lab – номінант;
  • Digital-дебют року: МХП – переможець, Slotoking – номінант;
  • Digital-стабільність року: «Фармак» – переможець, «Епіцентр» – номінант.

Премія Pluses Partners Awards вручається вже четвертий рік поспіль.

Расскажите друзьям про новость