Світ моди ще не може прийти до тями через смерть Вірджила Абло, одного із найплідніших дизайнерів десятиліття. Креативному директору Louis Vuitton був лише 41 рік.
У той час як більшість знаменитостей віддають шану творчому генію Абло в соціальних мережах, спекулянти на платформах перепродажу, таких як StockX і GOAT, взялися за роботу, використовуючи загибель знаменитого дизайнера, перепродуючи його розпродані колаборації кросівок за неймовірно високими цінами.
За даними Input, пари кросівок Off-White x Air Jordan 1 «Chicago», які вважаються одним із найпопулярніших дизайнів колаборації, були продані за майже 10 000 доларів лише через кілька годин після того, як новини про смерть Абло з’явилися в мережі. Кросівки на eBay також подорожчали: за ніч ціна зросла приблизно з 5 000 до 8 500 доларів.
Ще менш затребувані пари подорожчали вдвічі: за останній день кросівки Air Jordan 2 зросли з 600 до 700 доларів до майже 1600 доларів США.
На жаль, така поведінка є нормою, а останнім прикладом є баскетбольна суперзірка Кобі Брайант, який загинув в наслідок аварії вертольота в січні 2020 року. Ціни на кросівки Nike із зіркою піднялися на платформах перепродажу, а деякі пари навіть подорожчали в п’ять разів.
Раніше StockX не припиняла продажі кросівок, а заявила, що передасть всі виручені кошти Фонду сім’ї Кобі та Ванесси Браянт.
Незрозуміло, чи буде те ж саме з продажу дизайнів Абло, хоча це, безумовно, прикро бачити, як недобросовісні продавці заробляють на його передчасній смерті, поки світ моди все ще зтурбований.