Пиво Corona Light разбудило для жизни
03 Май 2012, 10:02

Пиво Corona Light разбудило для жизни

 

Агентство Goodby Silverstein & Partners запустило рекламную кампанию Corona Light «A Refreshing Change of Beer»/»Освежающая смена пива».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму! Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

 

В основу ролика легла идея о том, что пиво Corona Light способно разрушить надоевшую бытовую рутину. Сменив привычную коричневую бутылку обычного пива на яркую бутылку светлого пива Corona Light, герой ролика Стэн познает все прелести веселого образа жизни с пивом, девушками, танцами и караоке в придачу.

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео