Пиво Corona Light разбудило для жизни
03 Май 2012, 10:02

Пиво Corona Light разбудило для жизни

 

Агентство Goodby Silverstein & Partners запустило рекламную кампанию Corona Light «A Refreshing Change of Beer»/»Освежающая смена пива».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

В основу ролика легла идея о том, что пиво Corona Light способно разрушить надоевшую бытовую рутину. Сменив привычную коричневую бутылку обычного пива на яркую бутылку светлого пива Corona Light, герой ролика Стэн познает все прелести веселого образа жизни с пивом, девушками, танцами и караоке в придачу.

 

Расскажите друзьям про новость