Підлітки тренуються говорити «Ні» на котиках: безпекова кампанія
12 Ноя 2021, 17:26

Підлітки тренуються говорити «Ні» на котиках: безпекова кампанія

Український фонд «Благополуччя дітей» та бюро комунікацій «До речі» за підтримки Ради Європи почали безпекову кампанію для підлітків.

Навчити дітей захищатися покликана кампанія, яку впроваджує Український фонд «Благополуччя дітей». У сфері протидії сексуальному насильству щодо дітей та підлітків фонд уже багато років працює з учителями й батьками. Цьогоріч у партнерстві з бюро комунікацій «До речі» розробили й матеріали для підлітків. 

Першими друкованими матеріалами кампанії стали постери про безпеку онлайн та офлайн, які завдяки підтримці вчителів, залучених до програми, уже з’явилися в тисячах українських шкіл. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 «Ми розповідаємо підліткам, як приймати зважені рішення, захищати власні кордони, протистояти маніпуляціям — одним словом, діяти усвідомлено й самостійно. Цікавий момент: чим самостійніші діти, тим менше потрібно контролю з боку дорослих. Отже, тямущість замість контролю, довіра замість повчань. З підлітками повчання не працюють, хіба що вони «запаковані» в мемчики з котами, як у наших матеріалах для соцмереж», — пояснює координаторка напряму профілактики насильства над дітьми Українського фонду «Благополуччя дітей» Юлія Малієнко.

«Безпека — нудне слово для підлітків. Нудніші тільки уроки й правила. Тому для школи безпеки ми вигадали дзвінку безтурботну назву: ТЯМ! На фокусгрупах школярі розповіли, що ТЯМ звучить як друг, ніби персонаж коміксу чи аніме. А вчителі оцінили, що слово питомо українське: для тих, хто боїться «чужинських» західних впливів, така назва підкреслює, що програма спирається на місцеві реалії», — розповідає експертка «До речі» Ганна Почтаренко.

Логотип з базових геометричних форм, яскраві, проте не агресивні кольори — загалом айдентика відображає тональність, у якій тільки й варто будувати конструктивну розмову з підлітками: спокійно, довірливо, без заборон і дидактизму, на рівних, але не намагаючись здаватися «крутими» чи здобути дешевий авторитет.

Расскажите друзьям про новость