10 Май 2018, 11:09

Перекреативили: Слишком реалистичная реклама отбила охоту читать газету.

Полностраничная реклама British Gas в Metro рекламировала водопроводчиков. И для пущей убедительности сообщения ей придали вид мокрой газеты. Однако, как указали пользователи, реклама сыграла злую штуку с Metro. «Пассажиры считали издание неприемлемым для чтения и оставляли нетронутым в метро и на остановках». 

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость

Новое видео