Передбачення трендів 2020 на рекламній гущі
25 Дек 2019, 07:09

Передбачення трендів 2020 на рекламній гущі

Юрій Горбачевський, креативний директор Twiga Ukraine, про тренди в наступному році

Загадувати, що буде трендом в наступному році, — справа сумнівна, але направду розважлива. Обмірковуючи, куди ведуть комунікаційні смуги, найбільше хотілося б, аби збулися три із них, зазначає Юрій Горбачевський, креативний директор Twiga Ukraine.  

Marketing Media Review
Печатное издание MMR — лучший офлайн-канал украинского маркетолога. Обновленный сайт MMR.ua — быстрорастущий проект с исключительной аудиторией профессионалов

НАТУРАЛЬНІСТЬ. Ідеї міститимуть сюжети з правдивими інсайтами. Ми все більше віддаляємося від лялькового світу зафотошоплених моделей, але наближуємося до справжніх людей. Тих, хто має унікальні особливості, а не наділені супер-можливостями.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Яскравий приклад демонструє компанія Zola, пропонуючи своїй авдиторії спростити приготування до весілля.  

СОЦІАЛЬНА ТА ІНШІ ВИДИ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ. Усе більше брендів переходять на сторону добра, підтримуючи суспільно важливі ініціативи. Довкілля, повага до інших, відповідальне споживання та інші глибокі теми, далекі від прямої маркетингової вигоди, — теми, які об’єднуватимуть цільову авдиторію навколо бренду.

Окрім дотепної історії, у рекламній кампанії від The Walt Disney Company, бренд рекламується з використанням дитячих сидінь задля безпеки. Актуально в Україні.  

СИТУАТИВНІСТЬ. Завдяки миттєвому зв’язку та обміну інформацією, реакція стає масовою та блискавичною. Авдиторія жадібна на справді яскраві події, які більше за інших виблискують в хмарі світляків. Бренди швидше реагуватимуть на такі спалахи і генеруватимуть ситуативний контент, аби й собі вхопити побільше променів слави.

Гарячий приклад — сучасний твір мистецтва Мауріціо Каттелана — банан, приліплений до стіни липкою стрічкою. Вартість твору становила 120 000 $ до того, як їстівну частину твору з’їв відвідувач виставки — ще один сучасний художник — Девід Датуна. Інтернет-мережа вибухнула новиною, а нагоду хайпанути на ситуації використали McDonald’s, Burger King, Tekzen та Meny. 

 

Расскажите друзьям про новость