НАТУРАЛЬНІСТЬ. Ідеї міститимуть сюжети з правдивими інсайтами. Ми все більше віддаляємося від лялькового світу зафотошоплених моделей, але наближуємося до справжніх людей. Тих, хто має унікальні особливості, а не наділені супер-можливостями.
Яскравий приклад демонструє компанія Zola, пропонуючи своїй авдиторії спростити приготування до весілля.
СОЦІАЛЬНА ТА ІНШІ ВИДИ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ. Усе більше брендів переходять на сторону добра, підтримуючи суспільно важливі ініціативи. Довкілля, повага до інших, відповідальне споживання та інші глибокі теми, далекі від прямої маркетингової вигоди, — теми, які об’єднуватимуть цільову авдиторію навколо бренду.
Окрім дотепної історії, у рекламній кампанії від The Walt Disney Company, бренд рекламується з використанням дитячих сидінь задля безпеки. Актуально в Україні.
СИТУАТИВНІСТЬ. Завдяки миттєвому зв’язку та обміну інформацією, реакція стає масовою та блискавичною. Авдиторія жадібна на справді яскраві події, які більше за інших виблискують в хмарі світляків. Бренди швидше реагуватимуть на такі спалахи і генеруватимуть ситуативний контент, аби й собі вхопити побільше променів слави.
Гарячий приклад — сучасний твір мистецтва Мауріціо Каттелана — банан, приліплений до стіни липкою стрічкою. Вартість твору становила 120 000 $ до того, як їстівну частину твору з’їв відвідувач виставки — ще один сучасний художник — Девід Датуна. Інтернет-мережа вибухнула новиною, а нагоду хайпанути на ситуації використали McDonald’s, Burger King, Tekzen та Meny.