PepsiCo в Україні запустила в продаж перший бренд в упаковці з вторинного пластику
06 Июл 2021, 10:00

PepsiCo в Україні запустила в продаж перший бренд в упаковці з вторинного пластику

У червні 2021 компанія PepsiCo в Україні почала продаж прохолодних напоїв Lipton Ice Tea в інноваційній упаковці, зробленої з вторинного та придатного для подальшої переробки й використання в харчовій галузі пластику — rPET.

Цей крок є частиною глобального плану дій PepsiCo, спрямованого на мінімізацію впливу бізнесу компанії на навколишнє середовище. Для досягнення поставленої мети — 0% викидів парникових газів до 2040 року — компанія, в тому числі, спрямує зусилля на збільшення частки вторинного пластику в упаковці своєї продукції.

Зміни упаковки почалися з продукції Lipton Ice Tea в пляшках ємністю 0,5 л і 1 л та будуть поступово поширені на інші напої в портфелі PepsiCo в Україні. Пляшки rPET марковані спеціальним значком на етикетці. rPET-упаковка може витримувати кілька циклів переробки для повторного використання в харчовій галузі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

За прогнозами компанії, використання упаковки rPET для напоїв Lipton Ice Tea дозволить вже у 2021 році скоротити на 9% обсяг непридатного для повторного використання пластику PET від упаковки напоїв. 

PepsiCo веде активну роботу для того, щоб сприяти переходу України до економіки замкненого циклу. Зокрема, разом з іншими компаніями, PepsiCo має намір створити в Україні організацію розширеної відповідальності виробників з метою впровадження в нашій країні європейської моделі управління відходами упаковки. Також в партнерстві з недержавними організаціями PepsiCo організовує та підтримує екологічні ініціативи, спрямовані на популяризацію ідеї відповідального ставлення до відходів, впровадження практики сортування відходів для їхньої подальшої ефективної переробки.

Впроваджуючи rPET-упаковку в Україні, PepsiCo робить важливий крок на шляху до створення майбутнього, заснованого на економіці замкненого циклу, в якому пластик ніколи не буде потрапляти у відходи. На практиці це означає, що ми повинні переробляти та повторно застосовувати всі використовувані нами пакувальні матеріали. Це не тільки скоротить відходи, але й знизить викиди вуглецю при виробництві пакувальних матеріалів.
Олександр Кисельов
генеральний директор PepsiCo в Україні

Про PepsiCo

Компанія PepsiCo радує споживачів смачними продуктами у більш ніж 200 країнах світу. У 2020 році обсяг продажів PepsiCo склав понад 70 млрд доларів США завдяки збалансованому портфоліо, включаючи продукцію Frito-Lay (снеки), Gatorade (спортивні та функціональні напої), Pepsi-Cola (газовані та негазовані напої), Quaker (зернові продукти та каші) , Tropicana (соки) і SodaStream (апарати для домашнього виробництва газованих напоїв). Компанія випускає широкий асортимент продуктів харчування та напоїв, включаючи 23 бренда, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують мільярд доларів. PepsiCo прагне бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування та напоїв, керуючись принципом «Перемагати відповідально». Він відображає бажання бути лідером на ринку, діючи відповідально у всіх аспектах бізнесу. Додаткова інформація про компанію — на сайті

Про PepsiСo в Україні

Компанія PepsiСo — один з лідерів українського ринку продуктів харчування і напоїв, представлена ​​компаніями ТОВ «Сандора» та ЗАТ «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена ​​брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». У портфель компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, питна вода «Аква мінералі». На ринку снеків компанія представлена ​​брендами Lay’s, Cheetos і «Хрусteam». PepsiCo в Україні також займає міцні позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація — на сайті.

Расскажите друзьям про новость