Pepsi посмеялась над Coca-Cola, не называя имени конкурента.
26 Апр 2018, 12:10

Pepsi посмеялась над Coca-Cola, не называя имени конкурента.

Бренд не упустил случая бросить камень в огород своего конкурента для промо не содержащей сахара Pepsi Max. Реклама Pepsi в сетях гласит: «Слишком много вкуса, чтобы называть себя нулем». Слоган явно высмеивает Coca-Cola Zero или Coke Zero. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость