26 Апр 2018, 12:10

Pepsi посмеялась над Coca-Cola, не называя имени конкурента.

Бренд не упустил случая бросить камень в огород своего конкурента для промо не содержащей сахара Pepsi Max. Реклама Pepsi в сетях гласит: «Слишком много вкуса, чтобы называть себя нулем». Слоган явно высмеивает Coca-Cola Zero или Coke Zero. 

Отримайте практичні рішення для вашого бізнесу від лідерів Ajax, Prom.ua, Promodo, Respeecher, twid.studio та ще 60+ компаній на GET Business Festival!

13 грудня понад 70 бізнес-практиків поділяться дієвими інструментами просування бізнесу, найкращими КСВ-практиками та стратегіями реалізації up-to-date комунікаційних та рекламних кампаній.

Долучайтеся, аби впровадити інновації раніше за конкурентів і вражати креативними кампаніями.

Зареєструватись
Расскажите друзьям про новость

Новое видео