Переможці та фіналісти конкурсу Partnership for Sustainability Award 2021
07 Дек 2021, 09:32

Переможці та фіналісти конкурсу Partnership for Sustainability Award 2021

TECHIIA – серед переможців конкурсу «Партнерство заради сталого розвитку-2021» у категорії «Суспільство». Конкурс щорічно проводить Мережа Глобального договору ООН в Україні, щоб відзначити найкращі практики сталого розвитку від бізнесу та громадського сектору.

Щороку конкурс «Партнерство заради сталого розвитку» проводять у чотирьох номінаціях: «Суспільство», «Планета», «Мир» та «Економічний розвиток». Мета заходу – показати партнерські проєкти, які дотримуються Цілей сталого розвитку ООН і змінюють суспільство на краще.

Холдинг здобув нагороду за соціальний проєкт «Одужуй швидше!», який реалізовує у партнерстві з БФ «Янгол життя», ГО «Фундація прямої допомоги» та КНП «Обласна клінічна дитяча лікарня» у місті Кропивницький. Це комплексний проєкт, який допомагає здолати дитячий рак в Україні. У рамках проєкту TECHIIA забезпечує лікарні сучасним обладнанням та фінансує Центр інклюзії та корекції «Єва».

Відзнака від Глобального договору ООН – це сигнал, що ми на правильному шляху. Для нас сталий розвиток – це не тренд. Це частина нашого життя і культури. Тож ми будемо продовжувати і в 2022 році реалізуємо ще більше проєктів в рамках Цілей сталого розвитку ООН
Олег Крот
керуючий партнер холдингу TECHIIA

У категорії «Суспільство» цього року за перемогу змагалися 22 проєкти від компаній з України, Хорватії, Білорусі, Грузії та Туреччини. Разом з TECHIIA перемогу здобули громадська спілка Освіторія та Укрсиббанк.

Охочих взяти участь у конкурсі була так багато, що цьогоріч ми були змушені приймати заявки лише від учасників Глобального договору ООН. До нас надійшло понад 100 анкет від компаній з 5 країн Східної Європи. Обрати найкращих було непросто, але проєкт холдингу TECHIIA був серед тих, які найбільше вразили наше міжнародне журі. Комплексний підхід, сталість проєкту та якісний результат для стейкхолдерів проєкту «Одужуй швидше!» вивели TECHIIA до цьогорічних переможців
Тетяна Сахарук
генеральна директорка Глобального договору ООН в Україні

Carlsberg Ukraine нагородили в категорії «Суспільство» за проєкт до Всесвітнього дня відповідального споживання пива (GBRD). Він спрямований на досягнення трьох Цілей зі сталого розвитку ООН: 3 (міцне здоров’я), 12 (відповідальне споживання), 17 (партнерство заради стійкого розвитку). Шостий рік поспіль Carlsberg Ukraine та AB InBev Efes Україна долучаються до GBRD та разом проводять кампанію щодо відповідального споживання.

Основна проблема, для розв’язання якої була започаткована всесвітня кампанія за відповідальне споживання пива, – це попередження продажу та споживання алкоголю неповнолітніми. Мета компаній – формування культури свідомого та відповідального вживання алкогольної продукції.

У Carlsberg Ukraine діє програма зі сталого розвитку «ЦІЛЬ 4НУЛІ: разом заради майбутнього». Однією із цілей програми (окрім зниження викидів СО2, економії води та безпеки праці) є «НУЛЬ безвідповідального споживання». Ми реалізовуємо цю ціль не тільки під час GBRD. Так, це один із днів, коли весь світ особливо акцентує на розумному ставленні до алкоголю. Але якщо ми прагнемо жити у відповідальному суспільстві, то працювати маємо системно та регулярно. Власне, цим і займається Carlsberg Ukraine. Ми бачимо свою відповідальність у тому, щоб надавати споживачам альтернативу – безалкогольну продукцію. Саме тому ми постійно розширюємо її асортимент, а також намагаємося впливати на формування культури споживання пива. Над цим працюємо не тільки ми, а й вся галузь, поширюючи ідею про те, що насолоджуватися потрібно якістю, а не кількістю
Євген Шевченко
генеральний директор Carlsberg Ukraine

Інформаційна кампанія Carlsberg Ukraine та AB InBev Efes Україна у 2021 році включала:

  1. Інтерв’ю на YouTube-каналі журналіста Анатолія Анатоліча «Зе Інтерв’юер», героями якого стали: музикант Сергій Бабкін, ресторатор Дмитро Борисов, шоумен Олександр Пікалов та їхні діти. Цей проєкт – про виховання, ефективний діалог батьків і дітей на чутливі теми, зокрема, на тему споживання алкоголю. Батьки і діти доносять основну думку – алкоголь до 18 – це не трендово, а вкрай ризиковано.
  2. Активні комунікації в соцмережах на тему відповідального споживання та заборону на продаж пива особам до 18 років.
  3. Соціальну кампанію «Скажи НІ». Було розроблено інформаційні банери про заборону продажу алкоголю неповнолітнім та розміщено їх на білбордах у містах України.
  4. Співпраця з ритейлом у 107 магазинах України.

У результаті проєкт охопив понад 730 тисяч людей в усій Україні.

Конкурс «Партнерство заради сталого розвитку» триває з 2018 року з метою просування Цілей сталого розвитку та сприяння партнерству між бізнесом, бізнес-асоціаціями, урядами, громадянським суспільством й академічними установами.

Расскажите друзьям про новость