TECHIIA – серед переможців конкурсу «Партнерство заради сталого розвитку-2021» у категорії «Суспільство». Конкурс щорічно проводить Мережа Глобального договору ООН в Україні, щоб відзначити найкращі практики сталого розвитку від бізнесу та громадського сектору.
Щороку конкурс «Партнерство заради сталого розвитку» проводять у чотирьох номінаціях: «Суспільство», «Планета», «Мир» та «Економічний розвиток». Мета заходу – показати партнерські проєкти, які дотримуються Цілей сталого розвитку ООН і змінюють суспільство на краще.
Холдинг здобув нагороду за соціальний проєкт «Одужуй швидше!», який реалізовує у партнерстві з БФ «Янгол життя», ГО «Фундація прямої допомоги» та КНП «Обласна клінічна дитяча лікарня» у місті Кропивницький. Це комплексний проєкт, який допомагає здолати дитячий рак в Україні. У рамках проєкту TECHIIA забезпечує лікарні сучасним обладнанням та фінансує Центр інклюзії та корекції «Єва».
У категорії «Суспільство» цього року за перемогу змагалися 22 проєкти від компаній з України, Хорватії, Білорусі, Грузії та Туреччини. Разом з TECHIIA перемогу здобули громадська спілка Освіторія та Укрсиббанк.
Carlsberg Ukraine нагородили в категорії «Суспільство» за проєкт до Всесвітнього дня відповідального споживання пива (GBRD). Він спрямований на досягнення трьох Цілей зі сталого розвитку ООН: 3 (міцне здоров’я), 12 (відповідальне споживання), 17 (партнерство заради стійкого розвитку). Шостий рік поспіль Carlsberg Ukraine та AB InBev Efes Україна долучаються до GBRD та разом проводять кампанію щодо відповідального споживання.
Основна проблема, для розв’язання якої була започаткована всесвітня кампанія за відповідальне споживання пива, – це попередження продажу та споживання алкоголю неповнолітніми. Мета компаній – формування культури свідомого та відповідального вживання алкогольної продукції.
Інформаційна кампанія Carlsberg Ukraine та AB InBev Efes Україна у 2021 році включала:
- Інтерв’ю на YouTube-каналі журналіста Анатолія Анатоліча «Зе Інтерв’юер», героями якого стали: музикант Сергій Бабкін, ресторатор Дмитро Борисов, шоумен Олександр Пікалов та їхні діти. Цей проєкт – про виховання, ефективний діалог батьків і дітей на чутливі теми, зокрема, на тему споживання алкоголю. Батьки і діти доносять основну думку – алкоголь до 18 – це не трендово, а вкрай ризиковано.
- Активні комунікації в соцмережах на тему відповідального споживання та заборону на продаж пива особам до 18 років.
- Соціальну кампанію «Скажи НІ». Було розроблено інформаційні банери про заборону продажу алкоголю неповнолітнім та розміщено їх на білбордах у містах України.
- Співпраця з ритейлом у 107 магазинах України.
У результаті проєкт охопив понад 730 тисяч людей в усій Україні.
Конкурс «Партнерство заради сталого розвитку» триває з 2018 року з метою просування Цілей сталого розвитку та сприяння партнерству між бізнесом, бізнес-асоціаціями, урядами, громадянським суспільством й академічними установами.