30 Июл 2007, 11:17

Партії заощадять на своїй рекламі

Партії заощадять на своїй рекламі

Ринок політичної реклами на очікуваних дострокових виборах-2007 буде приблизно на третину менший, ніж позаторік, і становитиме 35 млн доларів. До такого висновку експерти дійшли під час круглого столу, проведеного 27 липня газетами "Хрещатик" та "Українська столиця". Темою круглого столу — "Політична реклама напередодні позачергових парламентських виборів".

Представник Київського медіа-холдингу Дмитро Джангіров під час обговорення теми з експертами актуалізував питання про те, що сучасній політичній рекламі бракує справді політичного змісту. Також відомий телеведучий акцентував увагу на питанні про те, де проходить межа між політичною і соціальною рекламами, і чи є політична реклама ефективним засобом впливу на суспільну свідомість? Голова асоціації молодих політологів України Руслан Ткач, розвиваючи тему, заявив: “Та реклама, яку народ бачить по телевізору,— швидше ширма. Власне, те, що називається рекламою, відбувається насправді під час соцопитувань, через оприлюднення статей і заяв політиків. А та реклама, яку ми звикли вважати рекламою, насправді вже не діє!”

Директор Київського центру політичних досліджень і конфліктології Михайло Погребинський розповів про особливості “штабного політрекламного куховарства”: “Нетяжко відрізнити соціальну рекламу від політичної агітації. Критерії елементарні: якщо за сюжетом реклами ви не можете сказати, хто її дав і кому вона конкретно приносить користь, якій політичній силі, тоді це соціальна реклама. За так званою соціальною рекламою, яка йде нині по телебаченню або на біг-бордах, зрозуміло, хто в цьому зацікавлений. Отож усе те — політична реклама, незаконна. Але, звісно, за це ніхто не відповідатиме”. Директор центру політичних досліджень також твердить: “Телевізійний ролик Ющенка — реклама ефективна, бо засвідчує те, що Президент крутий і рішучий. Адже справжній її споживач не фахівець з цих питань, і саме тому йому вона подобається. Реклама, яка містить усі елементи цинічної брехні, ігнорування істин, працює на той електорат, який би хотів побачити “крутого хлопця”.

Голова секретаріату політичної партії “Християнсько-демократичний союз” Дмитро Панько каже: “Зазвичай на телебаченні ролик виходить наче й яскравий, запам’ятовується, зачіпає, але всі забувають про його зміст. Проте вже не досить лише мати імідж очищувача, миротворця — слід пропонувати щось”. Голова “Всеукраїнської рекламної коаліції” Максим Лазебник зауважив у відповідь: “Реклама не продає пилососи і не продає політичні партії. Реклама лише доносить знання про ці пилососи і про ці політичні партії. Якщо товар поганий, непридатний, то реклама лише прискорить провал цього товару на ринку”.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео