Парфумерно-косметичні магазини набирають оберти
Спеціалізовані парфумерно-косметичні магазини та мережі стають основним місцем купівлі.Згідно з даними Панелі домогосподарств компанії GfK Ukraine ринок засобів для миття та чищення дому та товарів особистої гігієни у першому півріччі 2007 року характеризують наступні тенденції.
Споживачі надають перевагу стаціонарній торгівлі: протягом першого півріччя 2007 року більшість витрат домогосподарств на ці товари (близько 70%) була здійснена в стаціонарних магазинах.
Безумовними лідерами серед місць купівлі засобів для миття та чищення дому та товарів особистої гігієни є спеціалізовані магазини з урахуванням мереж та супермаркетів (29% та 13% усіх витрат відповідно).
Як і в попередні роки високими темпами зростає кількість покупців у спеціалізованих парфумерно-косметичних торгівельних мережах.
У першому півріччі 2007 року лідерами за темпами зростання кількості покупців порівняно до аналогічного періоду 2006 року були такі торгівельні мережі, як «Космо», «Реал для Вас» та «Ева». Однак, загалом серед торгівельних мереж основним гравцем залишилася мережа «ДЦ».
Водночас, частка покупок, що здійснюються на ринках та місцях вуличної торгівлі, як і в попередні роки, зменшується.
Методика дослідження
Панель споживання домогосподарств GfK Ukraine функціонує з січня 1999 року. У 2007 року вибірку збільшено до 5000 домогосподарств по всій Україні, які щоденно звітують про свої покупки більше ніж за 60 групами товарів щоденного споживання.
За детальнішою інформацією про результати та методологію звертайтесь до Марини Забарило ([email protected]).