Всеукраїнська соціальна кампанія #ПакетНеПотрібен, що має на меті скоротити використання пластикових пакетів в Україні, стартувала 07 квітня 2021 р. Її завдання – змінити ставлення українців до виробів із пластику, популяризувати відповідальне споживання і переробку пластикового пакування, а також покращити стан довкілля як у великих містах, так і в містечках та на територіях природних зон.
Кампанію організовано Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів (далі – Міндовкілля), телеканалом ПЛЮСПЛЮС, що входить до складу групи 1+1 media, та Програмою розвитку ООН (далі – ПРООН) в Україні.
Генеральна продюсерка нішевих телеканалів групи 1+1 media Іванна Найда, коментуючи співпрацю, сказала, що для каналу важливо створювати проєкти, які відповідають потребам часу населення України та світу.
«Екологічна ситуація є наразі важливим питанням для багатьох країн, і ми прагнемо бути частиною цієї інформативно-просвітницької місії, – сказала пані Найда. – Раді, що маємо змогу об’єднати зусилля з Міністерством захисту довкілля і разом сприяти формуванню екологічних звичок як дорослих, так і дітей».
У рамках цього партнерства ПЛЮСПЛЮС розробив анімовані ролики для розміщення на медіамайданчиках станцій Київського метрополітену (у планах – розміщення на станціях Укрзалізниці та у вагонах потягів «Інтерсіті»), а також дизайн постерів для метролайтів, сітілайтів і білбордів у Києві. Для розробки матеріалів цієї кампанії використано сюжет епізоду ЕКО ПЛЮСПЛЮС про пластикові пакети.
У Міндовкіллі зазначили, що пластикові пакети та вироби є справжнім екологічним лихом для планети. «Декілька хвилин використання тягнуть за собою сотні років розкладання таких відходів у довкіллі. Все більше країн акцентують увагу на цій проблемі та обмежують використання пластику громадянами у повсякденному житті. Пластикові пакети забруднюють землю та воду, від них гинуть тварини, а ще вони небезпечні для здоров’я людей. Розгортаючи всеукраїнську соціальну кампанію #ПакетНеПотрібен, Міндовкілля спільно з ПЛЮСПЛЮС і ПРООН прагнуть, щоб кожен українець замислився, наскільки нам необхідні пластикові пакети, а діти вже змалку привчалися до правильних екологічних звичок та розуміли важливість збереження природи».
Постійна представниця ПРООН в Україні Дафіна Ґерчева зазначила, що ця соціальна кампанія відповідає ключовій місії ПРООН – сприяння сталому розвитку в Україні та в усьому світі.
«Дослідження ООН показало, що з українських річок у Чорне море потрапляє величезна кількість пластику, – сказала пані Ґерчева. – Ми всі регулярно використовуємо пластикове пакування, проте це не єдиний доступний для нас вибір – адже існує безліч екологічних альтернатив. Мета цієї соціальної кампанії – підвищити обізнаність українців про те, що кожен може зробити якісь кроки, які сприятимуть побудові більш сталого майбутнього».
У грудні 2020 р. телеканал ПЛЮСПЛЮС домовився про співпрацю з ПРООН задля популяризації сталого розвитку, чистої енергетики й екологічних цінностей. А 17 березня 2021 р. Міндовкілля та телеканал ПЛЮСПЛЮС підписали Меморандум про співпрацю в рамках реалізації соціальної кампанії #ПакетНеПотрібен.