Освітня програма Stand Up – запобігання домагань у громадських місцях
17 Фев 2022, 12:57

Освітня програма Stand Up – запобігання домагань у громадських місцях

Згідно з дослідженням, проведеним компанією Ipsos за замовленням бренду L’Oréal Paris у 15 країнах світу, 80% жінок зазнавали домагань в публічному просторі* — на вулиці, в таксі, в спортзалі, в супермаркеті тощо. Та лише 25% осіб, які зазнали домагань, зазначали, що їм хтось допоміг. Адже переважна більшість свідків навіть не знає як діяти. Існує чітка потреба у додаткових знаннях та інформаційній підтримці, як захистити себе, якщо ви зазнали домагань або стали їх свідком.

*Згідно з дослідженням щодо сексуальних домагань у громадських місцях, проведеним компанією Ipsos на замовлення бренду L’Oréal Paris у 15 країнах у січні-березні 2021 року. Загалом було опитано понад 15 000 осіб. Україна не входить у список країн, де проводились опитування.

Разом із неурядовою організацією Hollaback! бренд L’Oréal Paris, що входить у портфель брендів компанії L’Oréal, створив міжнародну освітню програму Stand Up для запобігання домагань у громадських місцях, з метою навчити 1 млн осіб протидіяти домаганням, якщо вони стосуються вас або ви стали їх свідком. Партнером програми в Україні є Фонд Народонаселення ООН в Україні — UNFPA Ukraine.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Історично, бренд L’Oréal Paris виступає за розширення прав та можливостей жінок, упродовж століття долаючи соціальні бар’єри, щоб дати жінкам упевненість посісти гідне місце в суспільстві, та відкриваючи нові можливості для їх самореалізації.

Програма базується на методології «5Д». Це прості дієві тактики, які вчать, як розпізнати домагання та максимально безпечно протидіяти йому: 

👉 «Direct» — Допомогти прямим втручанням. 

👉 «Distract» — Діяти на відволікання. 

👉 «Delegate» — Долучати інших. 

👉 «Document» — Документувати. 

👉 «Delay» — Допомогти згодом. 

Навчитися застосовувати тактики на практиці допоможе 1-годинний освітній вебінар з кваліфікованими тренерами від UNFPA (партнерів програми в Україні) та 15-хвилинний онлайн-тренінг, які є адаптованими для української аудиторії, безкоштовні та доступні на сайті standup-ukraine.com.

ОСОБЛИВОСТІ ПРОГРАМИ

  • безкоштовне навчання, покриття всіх категорій населення незалежно від віку та статі. Домагання найчастіше відбуваються з жінками, але випадки домагань по відношенню до чоловіків, школярів, людей похилого віку та ЛГТБІ спільноти також трапляються.
Старт програми та навчання відбувалось у декілька етапів. Спочатку брендом були проведені навчальні вебінари для співробітників Лореаль Україна, партнерів, лідерів думок. І вже  з квітня 2021 для всіх бажаючих, хто зареєструвався, а також для шкіл да ВНЗ України
єдина у своєму роді програма в світі та в Україні щодо протидії домаганням у громадських місцях
підтримка глобальними амбасадорами бренду з метою привернути увагу до проблематики (серед них Єва Лангорія, Хеллен Мірен, Ніколай Костер Валдау)
360 support програми, залучення всіх каналів для популяризації проблематики
партнер в Україні UNFPA, провідна агенція ООН, яка зосереджує свою роботу у сфері гендерної рівності, репродуктивного здоров’я та розбудови потенціалу молоді, тренери та тренерки якої безпосередньо проводять навчання в Україні
Ірина Айзман
менеджерка дивізіону продукції масового попиту L’Oréal

ЯК ПРОСУВАЛИ ПРОГРАМУ ?

👉 Освітню програму Stand Up підтримали Марія Єфросініна, Катерина Сільченко, Олена Шоптенко, Раміна Есхакзай та багато інших українських блогерів та знаменитостей.

👉 Навчальний випуск на каналі YouTube-проєкту «Ебаут» — одне з найперших голосних звернень до української аудиторії, що заклало основу в руйнуванні стереотипів щодо зовнішнього вигляду, як можливого приводу домагань («яскрава помада», «коротка спідниця» та інше).

👉 Був реалізований спецпроєкт з журналом Elle за участю дівчат, що зазнали домагань на власному досвіді та не побоялися розказати про це читачам видання. А також, запрошена тренерка проєкту, яка надала цінні коментарі та поради щодо поведінки в такій ситуації. Проведений прямий ефір з радіостанціями NRJ та «Ретро FM» та оффлайн та онлайн-тренінги в багатьох українських школах та університетах.

👉 Відбувалась перша офлайн-лекція на «Кураж Базарі», де тренерка проєкту змогла поспілкуватися з аудиторією та відповісти на запитання.

👉 Було запущено навчальний спецпроєкт в інтернет-виданні «The Village Україна». В простій та інтерактивній формі онлайн тесту читачам була донесена проблематика та на практичних прикладах розказано, як правильно та дієво протидіяти домаганням. Більше за посиланням.

👉 25-го листопада, у міжнародний день боротьби за ліквідацію насилля по відношенню до жінок, зробили сюжет в рамках програми «Сніданок» на каналі 1+1. Де гостею прямого етеру стала тренерка проекту. Вона поспілкувалась з ведучими на тему домагань, як їх розпізнавати.

👉 Крім того, на постійній основі відбувалась підтримка в диджиталі та соціальних мережах бренду L’Oréal Paris, на корпоративних сторінках компанії L’Oréal Україна, а також інформаційна підтримка в різних виданнях, зокрема: Бізнес, Фокус, Viva, The Village, Wonderzine та інших.

ПРОЄКЦІЯ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ STAND UР НА БУРДЖ ХАЛІФА НА EXPO DUBAI 2020

Як офіційний партнер виставки Expo 2020 Dubai, яка відбувається в ОАЕ з 1 жовтня 2021 року до 31 березня 2022 року, L’Oréal Paris, косметичний бренд із портфеля Групи L’Oréal, продемонстрував відвідувачам свої соціальні зобов’язання. 

L’Oréal Paris вразив приголомшливою проєкцією програми Stand Up на Бурдж Халіба, найвищій будівлі у світі, що мала на меті запросити ЗМІ і впливових осіб на заходи, які відбуватимуться в рамках програми Stand Up — запобігання домаганням у громадських місцях, та привернути увагу до важливої соціальної місії бренду.

У рамках виставки Expo 2020 Dubai амбасадорка бренду L’Oréal Paris, Єва Лонгорія та виконавча директорка Hollaback!, Емілі Мей, провели тренінгове заняття в амфітеатрі Dubai Millennium Amphitheatre, що транслювався онлайн в прямому ефірі по всьому світу. Ціллю тренінгу є підвищити рівень обізнаності людей про домагання в громадських місцях та навчити їх безпечно протидіяти їм, якщо вони стали свідками або самі зазнали домагань.

Такі активні заходи тривали протягом усієї виставки Expo 2020, щоб спонукати людей приєднатися до руху.

Завдяки цьому заходу L’Oréal Paris сподівається створити простір, де жінки зможуть підтримувати одна одну в розширенні своїх прав і можливостей, надихати одна одну та взяти на себе провідну роль у боротьбі за своє місце в цьому світі. Expo 2020 Dubai об’єднає понад 200 учасників зі 192 країн і мільйони відвідувачів з усього світу, що дасть можливість L’Oréal Paris донести свої ідеї до жінок з усіх куточків світу

РЕЗУЛЬТАТИ

В рамках диджитал кампанії було охоплено 5 млн українців з 500 000 кліками на реєстраційну форму та 488 000 переглядів відео маніфесту на Youtube.

З моменту запуску програми по всьому світу 640 000 осіб пройшли навчання.

В Україні було проведено більш ніж 100 годин лекцій разом з Фонд Народонаселення ООН в Україні — UNFPA Ukraine, навчивши 3000 осіб як ефективно протидіяти домаганням у громадських місцях.

👉 Більше 7000 осіб пройшли 15-хвилинний онлайн-тренінг на сайті standup-ukraine.com.

У 2022 році програма продовжить свою соціальну місію з метою створити безпечний простір для всіх без домагань!

За посиланням можна приєднатись до руху Stand Up.

Расскажите друзьям про новость