Освітній проєкт 1+1 media оновив фірмовий стиль та змінив назву
02 Мар 2021, 12:27

Освітній проєкт 1+1 media оновив фірмовий стиль та змінив назву

2 березня 2021 року 1+1 media оголосила про ребрендинг освітнього проєкту Вища школа Media & Production. Відтепер нова назва проєкту – 1+1 media school. Крім цього, медіагрупа представила оновлений сайт 1+1 media school, який стане основним майданчиком для комунікацій зі студентами та містить функціонал для онлайн-навчання.

«Географія 1+1 media school за останній час суттєво розширилася та вийшла за межі України. В 2020 році ми мали студентів з Білорусі, Великобританії, Польщі – і це тільки початок. З ребрендингом ми запускаємо власну онлайн-платформу, яка зробить процес навчання ще зручнішим та доступним для студентів з будь-якого куточку світу», – прокоментував Юрій Білокур, керівник 1+1 media school.

У холдингу анонсують, що кількість освітніх заходів під егідою 1+1 media school збільшуватиметься, а частина з них проходитимуть у змішаному форматі – онлайн та офлайн.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«2020 рік і пандемія внесли свої корективи в користувацький досвід і навчання. Люди зрозуміли, що для того, аби отримувати нові знання, потрібно всього лише підключення до мережі Інтернет. Ми переконалися на власному досвіді: новий спосіб отримання знань жодним чином не позначається на якості, а сам процес навчання стає зручним і доступним. Тому платформа 1+1 media school дозволить нам реалізовувати заходи змішаного формату (частково – онлайн, частково – на базі офісів та знімальних майданчиків 1+1 media)», – розповідає Ольга Мусійко, HR-директорка 1+1 media.

Над оновленою візуальною складовою 1+1 media school працювала команда маркетингу телеканалу 1+1 на чолі з Наталею Вовк, директоркою з маркетингу, та Миколою Алтуховим, керівником відділу дизайну телеканалу 1+1. Автор концепції – Михайло Піхота, керівник напрямку позаефірної графіки 1+1.

Расскажите друзьям про новость