11 Мар 2015, 13:42

Освітній центр Європейської Бізнес Асоціації запрошує до участі у тренінгу Як будувати прибутковий бізнес, працюючи відповідально

Освітній центр Європейської Бізнес Асоціації запрошує до участі у тренінгу Як будувати прибутковий бізнес, працюючи відповідально

Освітній центр Європейської Бізнес Асоціації запрошує до участі у тренінгу Як будувати прибутковий бізнес, працюючи відповідально

Освітній центр Європейської Бізнес Асоціації запрошує до участі у тренінгу "Як будувати прибутковий бізнес, працюючи відповідально", що відбудеться у четвер, 19 березня, з 09:30 до 15:30, в офісі Європейської Бізнес Асоціації.

Будувати успішний, прибутковий бізнес та працювати відповідально — це цілі, що не замінюють, а доповнюють одна одну.

Сьогодні компанія не може вважатися успішною, якщо принципи сталого розвитку не закладені в основу її діяльності. Дослідження показують, що соціально відповідальні компанії генерують на 18% більше прибутку, ніж компанії, що не працюють відповідально.

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Протягом нашого інтерактивного тренінгу ми навчимося інтегрувати КСВ у корпоративну стратегію, проаналізуємо кейси та актуальні тенденції, попрацюємо над практичними завданнями.

Основні теми тренінгу:

  • КСВ — суть поняття, актуальність

  • Економічна доречність КСВ

  • Різниця між КСВ і благодійністю

  • Розробка та реалізація КСВ стратегії

  • Інтеграція КСВ у корпоративне управління та залучення співробітників

  • Комунікація КСВ внутрішнім та зовнішнім стейкхолдерам
  • Звітування

 

Аудиторія: Керівники компаній, менеджери з КСВ, фахівці PR, HR, GR, директори з розвитку бізнесу, представники громадських організацій та інші зацікавлені особи.

Після завершення тренінгу учасники навчаться самостійно розробляти та реалізовувати КСВ стратегію, зможуть ефективно комунікувати соціальні програми зовнішнім та внутрішнім стейкхолдерам.

СПІКЕР — Ольга Пікульська

Ольга є консультантом зі стратегічних комунікацій. Фахівець із 8-річним досвідом у PR та корпоративних комунікаціях, Ольга донедавна очолювала напрямок корпоративної відповідальності в міжнародній групі компаній Group DF, де розробила КСВ стратегію азотного, титанового, газового і банківського бізнесів (100 000+співробітників). До цього Ольга працювала керівником PR відділів провідних юридичних фірм (Астерс, Паритет). У 2012 році журнал "Marketing Media Review" назвав її одним із кращих PR фахівців України до 35 років. Сертифікований викладач Міжнародного інституту бізнесу (програми CIPR та МВА), EBA PR School, BeFirst Marketing School.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео