ООН запустили кампанію про успішних підприємців Сходу
17 Мар 2020, 15:10

ООН запустили кампанію про успішних підприємців Сходу

Програма розвитку ООН запустила на сході України інформаційну кампанію «Великі історії малого бізнесу». Це серія соціальних роликів, які розповідають про підприємців з Донеччини, Луганщини та Азовського узбережжя Запорізької області. Цими історіями хочуть мотивувати та надихнути інших починати власні справи, надавати робочі місця та розвивати регіон.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Герої роликів – переселенці, котрі залишили свої домівки і з нуля створили власні бізнеси: хтось продає авторські ляльки, хтось заснував школу робототехніки, а хтось відкрив веломайстерню. У цьому їм допомогли гранти на розвиток бізнесу від Програми ООН із відновлення та розбудови миру.

Завдяки підтримці міжнародних партнерів Програма надає гранти на започаткування або розвиток власної справи. Більшість грантерів – зі сходу України. За цей час було підтримано близько 650 бізнесів та створено понад 3 000 робочих місць у Донецькій, Луганській, Запорізькій та інших областях України.

Автори відеороликів – молоді рекламісти і режисери платформи Molodiya Festival, які особисто відвідали 12 підприємців у Донецькій, Луганській та Запорізькій областях і зафільмували їхні історії.

Колишня бухгалтерка Донецького аеропорту Ганна Горіна у 2014 році була змушена переїхати з немовлям до рідного міста – у Сєвєродонецьк. Знайти роботу було важко, тому почала думати про власну справу. Вирішила занятися тим, що вміє – за­пропонувати послуги з прибирання. Зараз це успішна компанія, яка має клієнтів по усій області.

Наукові шоу та школа робототехні­ки – такого у невеличкому містечку Вугледар ніколи не бачили. Пода­рувала дітям можливість розвитку переселенка із Донецька Ганна Те­личко. У Донецьку її старший син ходив до художньої студії, на англійську, у розважальні центри. У Вуг­ледарі для дошкільнят не було нічого. Тож, коли у 2015-му Ганна поба­чила оголошення ООН про грантовий конкурс, то відразу вирішила спробувати.

Наталка Держипільська із Ясинуватої створює в Дружківці авторські ляльки, від­крила крамницю і проводить май­стер-класи. У 2014 дівчина закінчила техні­кум у Донецьку й поїхала вступати до інженерно-педагогічної академії в Харків. Більше додому, в Ясинува­ту, вона не повернулася – дім лишився на не контрольованій урядом території. Тоді Наталя із сім’єю перебралися до Друж­ківки, де жили родичі. Там, цілком спонтан­но, вона почала займатися лялькарством: готувала хендмейд-подарунок подрузі і надихнулася на цілий бізнес.

У Бердянську виготовляють всесвітньо відомі іграшки. Компанію Wood Trick Ілля Бельчев заснував у 2015. Створюють ігрову та сувенірну продукцію з екологічно чистої фанери. Сировину закуповують у Білорусі, а верстати – у надійних китайських партнерів. Компанія має дистриб'юторські склади в Європі і США. Продукція Wood Trick продається в Африці, США, Нідерландах, Іспанії, Італії, Франції, Канаді, Швеції, Польщі, Китаї, Сінгапурі, Новій Зеландії та інших країнах.

 

Дізнатися про грантові програми ООН для бізнесу можна на сайті.

Расскажите друзьям про новость