ООН запустили кампанію про успішних підприємців Сходу
17 Мар 2020, 15:10

ООН запустили кампанію про успішних підприємців Сходу

Програма розвитку ООН запустила на сході України інформаційну кампанію «Великі історії малого бізнесу». Це серія соціальних роликів, які розповідають про підприємців з Донеччини, Луганщини та Азовського узбережжя Запорізької області. Цими історіями хочуть мотивувати та надихнути інших починати власні справи, надавати робочі місця та розвивати регіон.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Герої роликів – переселенці, котрі залишили свої домівки і з нуля створили власні бізнеси: хтось продає авторські ляльки, хтось заснував школу робототехніки, а хтось відкрив веломайстерню. У цьому їм допомогли гранти на розвиток бізнесу від Програми ООН із відновлення та розбудови миру.

Завдяки підтримці міжнародних партнерів Програма надає гранти на започаткування або розвиток власної справи. Більшість грантерів – зі сходу України. За цей час було підтримано близько 650 бізнесів та створено понад 3 000 робочих місць у Донецькій, Луганській, Запорізькій та інших областях України.

Автори відеороликів – молоді рекламісти і режисери платформи Molodiya Festival, які особисто відвідали 12 підприємців у Донецькій, Луганській та Запорізькій областях і зафільмували їхні історії.

Колишня бухгалтерка Донецького аеропорту Ганна Горіна у 2014 році була змушена переїхати з немовлям до рідного міста – у Сєвєродонецьк. Знайти роботу було важко, тому почала думати про власну справу. Вирішила занятися тим, що вміє – за­пропонувати послуги з прибирання. Зараз це успішна компанія, яка має клієнтів по усій області.

Наукові шоу та школа робототехні­ки – такого у невеличкому містечку Вугледар ніколи не бачили. Пода­рувала дітям можливість розвитку переселенка із Донецька Ганна Те­личко. У Донецьку її старший син ходив до художньої студії, на англійську, у розважальні центри. У Вуг­ледарі для дошкільнят не було нічого. Тож, коли у 2015-му Ганна поба­чила оголошення ООН про грантовий конкурс, то відразу вирішила спробувати.

Наталка Держипільська із Ясинуватої створює в Дружківці авторські ляльки, від­крила крамницю і проводить май­стер-класи. У 2014 дівчина закінчила техні­кум у Донецьку й поїхала вступати до інженерно-педагогічної академії в Харків. Більше додому, в Ясинува­ту, вона не повернулася – дім лишився на не контрольованій урядом території. Тоді Наталя із сім’єю перебралися до Друж­ківки, де жили родичі. Там, цілком спонтан­но, вона почала займатися лялькарством: готувала хендмейд-подарунок подрузі і надихнулася на цілий бізнес.

У Бердянську виготовляють всесвітньо відомі іграшки. Компанію Wood Trick Ілля Бельчев заснував у 2015. Створюють ігрову та сувенірну продукцію з екологічно чистої фанери. Сировину закуповують у Білорусі, а верстати – у надійних китайських партнерів. Компанія має дистриб'юторські склади в Європі і США. Продукція Wood Trick продається в Африці, США, Нідерландах, Іспанії, Італії, Франції, Канаді, Швеції, Польщі, Китаї, Сінгапурі, Новій Зеландії та інших країнах.

 

Дізнатися про грантові програми ООН для бізнесу можна на сайті.

Расскажите друзьям про новость