Олег Винник на касовій стрічці: як перевищити в 5 разів стандартні цифри національних промо
28 Сен 2020, 13:34

Олег Винник на касовій стрічці: як перевищити в 5 разів стандартні цифри національних промо

Велика мережа роздрібних магазинів «АТБ» та один з найбільших виробників продуктів харчування та напоїв PepsiCo об’єдналися для спільної національної промокампанії, яка привернула увагу не лише шаленими призами, а й участю народного селебріті — Олега Винника. 

Це не перша акція національного масштабу, яку реалізовує компанія «АТБ-маркет» цього року в колаборації з партнерами. Навесні вже пройшла акція «В АТБ купуй – до АВТО прямуй!», результатом якої стало отримання переможцями 15 автомобілів марки CITROЁN.
Слід зазначити, що компанія «АТБ-маркет» не тільки згенерувала їдею проведення такої повномасштабної акції, а й визначила формат, розробила механіку та відпрацювала усі технічні моменти її проведення для клієнтів магазинів торговельної мережі «АТБ».
Компанія «АТБ-маркет» й подалі планує запускати акції подібного формату, з ще більш амбіціозними ідеями та у колаборації з новими партнерами.

Агентство маркетингових сервісів TWIGA’GO! розробило та втілило цей проект «під ключ». Національна промокампанія охопила медіа-підтримку, шоппер-маркетингову програму в магазинах «АТБ», а також виробництво відео та іншого контенту. Тому до реалізації комплексного проекту доєдналися й інші агенції групи TWIGA Ukraine. За діджитал-активації відповідала компанія TWIGA Digital Ukraine, а весь відео- та фотоконтент з Олегом Винником створили Lovivideo. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Ще зі старту роботи над національним промо команда зрозуміла, що проект такого масштабу для чотирьох великих брендів (Pepsi, Lay’s, ХрусTеam та Sandora), та ще й з найбільшим ритейлером країни, потребує не просто крутої ідеї, а бомби! Адже споживачі «АТБ» та PepsiCo звикли до яскравих кампаній, а тут треба було зробити в рази яскравіше. Відтак ключовим питанням стало — чим їх можна здивувати? Результатом аналізу споживачів, їх уподобань та інтересів стала божевільна, на перший погляд, але вкрай успішна в результаті ідея: «А уявіть собі, що Олег Винник лежить на касовій стрічці в АТБ і співає касирші про квартиру та айфон? Ви б встояли?» — коментує директор зі стратегії групи TWIGA Ukraine Сергій Кузьменко.

«Ми залюбки використовуємо тренди, якщо вони працюють. Останнім часом у шоппер-маркетингу стали з’являтись ексклюзивні промокампанії для брендів спільно з ритейлерами. Тому ми обрали цей сучасний формат, щоб підвищити результативність проекту. І все спрацювало — ми зробили гучну кампанію, яка «лунала» з кожного телевізора та смартфона. Єдине, з чим ми не змогли впоратися, — зберегти всі ростові фігури Олега Винника — першого ж вечора після старту кампанії кілька фігур просто зникли з магазинів», — розповідає директорка TWIGA’GO! Світлана Гукова.

Важливою запорукою успіху кампанії стали також легкі та зрозумілі умови конкурсу: придбати товарів на суму від 150 або від 350 гривень, серед яких має бути принаймні одна одиниця продукції брендів — Pepsi, Lay’s, ХрусTеam чи Sandora. А після зареєструвати чек на сайті та чекати на оголошення переможців. 

Всеукраїнська акція тривала з 3 по 30 серпня і за цей короткий період дала високий результат. Всього отримали понад 600 тисяч зареєстрованих кодів, а за показником відгуку (Response rate) — перевищили в 5 разів стандартні цифри національних промо. Вже на початку вересня стали відомі імена трьох щасливчиків, які отримали по мільйону гривень на придбання квартир, а також 20-ти власників новеньких смартфонів.

 «Формування нових купівельних трендів, впровадження сучасних інноваційних рішень і додаткових клієнтських сервісів — є невід’ємною частиною стратегії нашого розвитку. Ми системно підходимо до питань, які важливі і затребувані більш ніж чотирьом мільйонам наших покупців. Реалізація загальнонаціональних промо-активностей компанії, безумовно додасть додаткових переваг і користі всім нашим клієнтам» — підкреслює голова Ради директорів, генеральний директор корпорації« АТБ »Борис Марков.

Расскажите друзьям про новость