OKKO закликало всіх співати #КАВАОКЕ у святковій кампанії
21 Дек 2019, 13:04

OKKO закликало всіх співати #КАВАОКЕ у святковій кампанії

2020 рік — рік Білої Миші, тому мережа АЗК ОККО створила мишачий музичний бенд, що живе у мобільному AR додатку. Окрім різдвяних пісень від трьох віртуальних мишок, у додатку є функція «караоке», обравши яку, можна наспівати собі знижку на пальне.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Для просування додатку агенція I am IDEA створила рекламну кампанію під назвою #КАВАОКЕ. 

#КАВАОКЕ — це майже як караоке, але можна співати де завгодно, коли завгодно, з ким завгодно та як завгодно, аби було весело, а ще це кава, ОККО та пісні в одному додатку. Щоб закцентувати на цьому увагу, ми додали маленьке уточнення, і народився помітний та зрозумілий слоган: #КАВАОКЕ співають всі!» – розповідають у I am IDEA.

У комунікації агенція вирішила показати, як насправді це виглядає та звучить, коли співаєш колядки з додатку, разом з мишками, абсолютно незважаючи ні на що. Ролики для діджитал були зробилені разом з командою продакшену AND ACTION у форматі ручної живої зйомки від першої особи, підглядаючи за справжніми виконавцями #КАВАОКЕ. 

У радіо ефірі зазвучали пісні, які показують, що #КАВАОКЕ — це коли можна трішечки не попадати в ноти, викрикувати або навіть плутати слова, бо насправді всі так роблять і це ОК. 

«У нас була дуже складна, але цікава задача – справжній креативний challenge. Була внутрішня ідея для караоке-додатку, який вже перебував в процесі розробки, а також були готові персонажі – мишки-музиканти. Все це потрібно було завернути в креативну комунікацію, яка б об’єднала в собі каву, ОККО, караоке, знижки на пальне і різдвяний настрій. Так народилось #КАВАОКЕ, яке співають всі. Ідея знайшла розвиток у серії відео та радіороликів, створених у hand made стилістиці. Все спрацювало дуже вдало, в результаті ми отримали веселу та атмосферну різдвяну кампанію і десятки клієнтських відео, які «повторюють» наші ролики. А це означає, що креатив влучив у ціль. Цієї зими КАВАОКЕ дійсно співають усі :)» – комментує Христина Малюх, Brand manager OKKO. 


 

Расскажите друзьям про новость