OKKO закликало всіх співати #КАВАОКЕ у святковій кампанії
21 Дек 2019, 13:04

OKKO закликало всіх співати #КАВАОКЕ у святковій кампанії

2020 рік — рік Білої Миші, тому мережа АЗК ОККО створила мишачий музичний бенд, що живе у мобільному AR додатку. Окрім різдвяних пісень від трьох віртуальних мишок, у додатку є функція «караоке», обравши яку, можна наспівати собі знижку на пальне.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Для просування додатку агенція I am IDEA створила рекламну кампанію під назвою #КАВАОКЕ. 

#КАВАОКЕ — це майже як караоке, але можна співати де завгодно, коли завгодно, з ким завгодно та як завгодно, аби було весело, а ще це кава, ОККО та пісні в одному додатку. Щоб закцентувати на цьому увагу, ми додали маленьке уточнення, і народився помітний та зрозумілий слоган: #КАВАОКЕ співають всі!» – розповідають у I am IDEA.

У комунікації агенція вирішила показати, як насправді це виглядає та звучить, коли співаєш колядки з додатку, разом з мишками, абсолютно незважаючи ні на що. Ролики для діджитал були зробилені разом з командою продакшену AND ACTION у форматі ручної живої зйомки від першої особи, підглядаючи за справжніми виконавцями #КАВАОКЕ. 

У радіо ефірі зазвучали пісні, які показують, що #КАВАОКЕ — це коли можна трішечки не попадати в ноти, викрикувати або навіть плутати слова, бо насправді всі так роблять і це ОК. 

«У нас була дуже складна, але цікава задача – справжній креативний challenge. Була внутрішня ідея для караоке-додатку, який вже перебував в процесі розробки, а також були готові персонажі – мишки-музиканти. Все це потрібно було завернути в креативну комунікацію, яка б об’єднала в собі каву, ОККО, караоке, знижки на пальне і різдвяний настрій. Так народилось #КАВАОКЕ, яке співають всі. Ідея знайшла розвиток у серії відео та радіороликів, створених у hand made стилістиці. Все спрацювало дуже вдало, в результаті ми отримали веселу та атмосферну різдвяну кампанію і десятки клієнтських відео, які «повторюють» наші ролики. А це означає, що креатив влучив у ціль. Цієї зими КАВАОКЕ дійсно співають усі :)» – комментує Христина Малюх, Brand manager OKKO. 


 

Расскажите друзьям про новость