Офіційно від «1+1»: буде скорочено 10-15% штату
01 Дек 2008, 11:02

Офіційно від «1+1»: буде скорочено 10-15% штату

Офіційний коментар від прес-служби телеканалу «1+1» щодо скорочень на каналі

Офіційно від «1+1»: буде скорочено 10-15% штату

На зборах, які відбулись у телекомпанії 28 листопада, генеральний директор Олександр Ткаченко не назвав загальної кількості працівників, що підлягають скороченню.

 
Офіційний коментар від прес-служби телеканалу «1+1» щодо скорочень на каналі. Наводимо його повністю:
 
«Як уже повідомляла прес-служба телеканалу «1+1», оптимізація структури компанії, в тому числі зміна кадрової політики, є плановими. Вони зумовлені необхідністю підвищити ефективність бізнесу групи компанії «1+1». Об'єктивна ситуація світової економічної кризи актуалізувала та прискорила застосування цих заходів.
 
«Скорочення відбудуться майже в усіх підрозділах компанії — відповідні попередження деякі працівники вже отримали. Вони відбуваються коректно та із дотриманням усіх законних вимог. Будь-яка система працює ефективно тоді, коли вона є оптимально структурованою і гнучкою. Аби зробити її такою на „1+1" необхідно вжити ряд радикальних заходів. Проте джерела «Телекритики» значно перебільшують масштаби скорочень, користуючись, як це часто буває, неперевіреною інформацією. Насправді заплановано скорочення 10-15% співробітників», — коментує PR-директор групи компаній Анастасія Жук.
 
«Ці зміни назріли давно, і вони дадуть можливість змінити існуючу застарілу модель ведення бізнесу в компанії. Наприклад, представники творчих спеціальностей, як правило, не є штатними працівниками каналу чи газети — переважно вони працюють над конкретними проектами. Водночас «Студія 1+1» повністю готова до роботи у новому 2009 році та продовжує оновлення ефіру»,
— наводить коментар генерального директора групи компаній «1+1» Олександра Ткаченка прес-служба каналу.  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость