Новая кампания Disney развенчивает устаревший миф о принцессах.
28 Авг 2017, 08:07

Новая кампания Disney развенчивает устаревший миф о принцессах.

Для кампании #DreamBigPrincess Disney попросил 19 фотографов создать позитивные образы примеров для подражания со всего мира. Кроме фото девочек, на которых они играют в футбол, занимаются серфингом и занимаются программированием, есть также вдохновляющие примеры реальных героинь. К примеру, самой юной участницы, выступающей в ООН, лидера первой женской команды велосипедисток Афганистана и золотой медалистки, участницы Паралимпийских игр. За каждый шеринг или лайк фото с хэштегом #DreamBigPrincess компания отчислит один доллар Фонду ООН Girl Up Campaign, который продвигает лидерство и предоставление широких возможностей для девушек. Цель — собрать миллион долларов для фонда.  

#DreamBigPrincess! 19 female photographers (from 15 different countries) captured these stunning shots of girls and women dreaming big—tap the link in our bio for more photos and find out how your photos can help women dream big ☁️

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

A post shared by Disney D23 (@disneyd23) on

I am absolutely delighted to share photos from the #DreamBigPrincess photography campaign I shot together with 17 amazing photographers from 15 countries across the world! During the shoot, I spent time with adolescent girls who are part of the Magic Bus program in Mumbai, an organisation that takes them on an incredible journey from Childhood to Livelihood, and in doing so, uses sport to inculcate physical confidence into girls. Many Indian girls who live in such challenging circumstances are not allowed to leave their homes, and certainly not play, which greatly affects their confidence and ability to make decisions, so it was fantastic to spend time with Uma, 12 years old, who goes to school, does her chores, plays football and dreams big! From August 15 to October 11, 2017, Disney Worldwide Services will donate US $1 for any public post of a photo using #DreamBigPrincess or like of such a post on Facebook, Instagram, or Twitter, for a minimum donation of US $500,000 and a maximum of US $1 million to Girl Up, the United Nations Foundation’s program supporting adolescent girls’ leadership and empowerment. #DreamBigPrincess #GirlUp

A post shared by Ashima Narain (@ashimanarain) on

Расскажите друзьям про новость