Нова Пошта разом з Postmen випустили робота-бібліотекаря, який  допомагає підібрати книжку
04 Мар 2021, 16:43

Нова Пошта разом з Postmen випустили робота-бібліотекаря, який допомагає підібрати книжку

Робот-бібліотекар отримав назву НП Лукаш і вміє розрізняти прозу, поезію, ілюстровані та дитячі видання. Всі книги робот-бібліотекар возить на собі по читальній залі Леся Лаунж, що розмістилась на першому поверсі Українського дому в рамках мистецького проєкту «Леся Українка: 150 імен».

Щоб спілкуватись з роботом, глядачі можуть відсканувати QR-код, зайти на сайт чи завантажити додаток та відповісти на прості 4 запитання. Після отримання відповідей, робот НП Лукаш їх аналізує і підбирає в індивідуальному порядку відповідну книгу під кожну людину. З візочку відвідувачі експозиції можуть взяти книжку та почитати її у лаундж-зоні. Після прочитання книгу можна залишити на столі, а НП Лукаш її пізніше забере. 

«НП Лукаш зроблений на основі робота, якими оснащені наші логістичні термінали для автоматизації й пришвидшення складської роботи. Такі роботи перевозять на собі до 300 кг посилок, а тягнути за собою можуть і до 1000 кг. Спеціально до виставки на честь Лесі Українки робота допрацювали наші інженери та комунікаційна команда спільно з агенцією Postmen, завдяки чому тепер робот може спілкуватись через смартфони і планшети з відвідувачами та підбирати для них книги», — прокоментувала інновацію Олена Плахова, директор з управління репутацією Нової пошти. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Нова пошта також підтримала створення інтерактивної зали-гри в рамках експозиції «Леся Українка: 150 імен». Гра дозволяє кожному відвідувачу Українського дому перевірити свої знання про життя і творчість Лесі Українки. Кожен, хто відповість на більшість запитань правильно, отримує приз у поштоматі Нової пошти. Нагорода за непризову кількість правильних відповідей — повторний перегляд виставки.

Окрім цього, кожен охочий, натхненний творчістю та життям видатної поетеси, зможе потрапити у тогочасну атмосферу творців слів і самому придумати нове слово. Відвідувачі зможуть потренувати свою креативність та придумати унікальну назву для поштомату Нової пошти, залишивши свої нейми у спеціальній скриньці на виставці. Після завершення експозиції відвідувачі зможуть отримати за свій креатив цінні призи. Переможців буде оголошено в офіційних соцмережах бренду. 

Нагадаємо, експозиція мистецького проєкту «Леся Українка: 150 імен» розрахована на широку аудиторію: буде цікаво і дітям, і дорослим, і літераторам, і тим, хто нічого про Ларису Косач-Квітку не знає і прийде подивитися. Виставку можна відвідати з 26 лютого до 8 березня — безкоштовний вхід відкрито за онлайн-реєстрацією на сайті. Обирайте час, коли вам зручніше буде відвідати виставку, та приходьте в Український дім.

Офіційні партнери мистецького проєкту «Леся Українка: 150 імен» — благодійний фонд Zagoriy Foundation, компанії Нова пошта та Епіцентр. 

Просимо вас звернути увагу, що під час проведення культурних подій продовжують діяти карантинні обмеження, яких необхідно дотримуватися: одягати респіратор або захисну маску, що закриває ніс та рот; дотримуватися соціальної дистанції між людьми, не більше однієї особи на 4 кв. м. площі та дотримуватися заходів особистої гігієни.

Расскажите друзьям про новость