Нова пошта представила дизайнерську форму для співробітників у рамках Ukrainian Fashion Week
07 Фев 2022, 13:36

Нова пошта представила дизайнерську форму для співробітників у рамках Ukrainian Fashion Week

Нова пошта в колаборації з українським фешн-брендом KOMASHNYA розробила нову форму для співробітників відділень. Її представили 4 лютого в рамках Ukrainian Fashion Week, а на подіум у якості моделей вийшли справжні оператори, пакувальники та приймальники Нової пошти. 

Основна ідея форми у створенні молодіжного та універсального стилю, щоб кожен співробітник незалежно від статі, віку, фігури та власних уподобань почувався зручно і комфортно. Тому у дизайні моделей переважно використано оверсайз, спущені плечі, подовжений верх та укорочені штани.

Для нас це про сервіс, адже нам важливо, як люди почувають себе у цій формі. Я впевнена, що робоча форма може бути стильною та зручною, яку хочеться носити із задоволенням. Тому спершу ми звернулися за порадами до самих працівників та отримали найцінніші коментарі. Кожна деталь – модель кишеней, їх розміщення, їхня кількість, довжина виробів, регулювання розміру, застібки на одязі, — все це розроблено так, щоб допомагало в роботі, було безпечним і захищало. Робочий одяг це також комунікація, тому ми приділяємо цьому питанню багато уваги.
Олена Плахова
директор із управління репутацією та маркетингом Нової пошти

Наразі створено колекцію одягу із 24 одиниць для працівників відділень: операторів, пакувальників, приймальників. Це футболки, худі, бомбери, брюки, спідниці, шорти тощо. Верх форми унісекс, а низ із розподілом на чоловічі та жіночі моделі. Обов’язковим на одязі є деталі зі світловідбиваючої тканини та плівки, адже це гарантія безпеки для розвантажувальних робіт на вулиці.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У новій формі використано натуральні тканини корпоративних кольорів – червоного, білого, чорного, світло сірого та графіту.

Вже у лютому компанія запустить пілотний проєкт нової форми у 4 відділеннях Києва. Ми будемо збирати відгуки та пропозиції від наших співробітників та клієнтів. Після цього буде рішення про масштабування проєкту на решту мережу відділень.

Расскажите друзьям про новость