Починаючи з минулого тижня важливу частину кампанії бренду миючих засобів Dash #VISIONPLASTICFREE можна побачити на екранах кінотеатрів Німеччини. Зворушливий анімаційний фільм переносить глядачів у чарівний світ дитинчати пінгвіна, що граться в океані. Але все навколо оманливе. Косяк блискучої риби виявляється викинутими пляшками, витончено плаваючі медузи перетворюються на небезпечні поліетиленові пакети, велична косатка насправді просто старий поплавок. Світ маленьких пінгвінів: море пластикових відходів. Ролик ставить одне з найважливіших питань нашого часу: що якби все було було інакше?
Фільм був опублікований на YouTube у жовтні і вже зібрав понад півмільйона переглядів. З цією кампанією агентська група Serviceplan Cologne працює над #VISIONPLASTICFREE успішно третій рік.
Крім Serviceplan Cologne, до концепції та впровадження Serviceplan Group були залучені Mediaplus, Serviceplan PR & Content і агенством hmmh.
Кампанія реалізується комплексно через широкий спектр комунікаційних каналів. У супроводі різноманітних рекламних матеріалів: у виданнях, OOH, POS та соціальному медіа — маленький пінгвін та його сім’я пропагують рефлексивний та уважний підхід до споживання пластику.