24 Сен 2008, 12:30

Носії реклами повинні підвищити рівень водійської культури

Носії реклами повинні підвищити рівень водійської культури

Сьогодні Верховна Рада України при прийнятті Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху» підтримала позицію Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації, професійних громадських організацій, представників ринку зовнішньої реклами та відмовилась включати у відповідний Закон положення, які, у разі їх прийняття, завдали б значних збитків галузі зовнішньої реклами, призвели би до суттєвого зменшення надходжень до державного та місцевих бюджетів, спричинили банкрутство багатьох компаній, ліквідацію кількох тисяч робочих місць.

 

Водночас, як голова підкомітету з питань реклами, хочу закликати провідних операторів ринку зовнішньої реклами, професійні громадські організації приділити увагу питанням безпеки дорожнього руху та ініціювати відповідну кампанію соціальної реклами, аби довести суспільству, владним інституціям, що носії зовнішньої реклами не тільки є малозначущими факторами впливу на можливість створення аварійної ситуації, але й можуть суттєво впливати на покращення стану безпеки руху на автошляхах, підвищення рівня водійської культури тощо.

 

На мою думку, на виважену позицію парламентарів щодо галузі зовнішньої реклами оператори ринку мають дати адекватну відповідь, здійснити реальні кроки, які б показали, що підприємства галузі зовнішньої реклами усвідомлюють свою соціальну відповідальність у питанні безпеки дорожнього руху.

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео