NISSAN повертається на Суперкубок вперше з 2015 року
06 Дек 2021, 15:11

NISSAN повертається на Суперкубок вперше з 2015 року

Реклама Nissan з Брі Ларсон у головній ролі буде вперше представлена з 2015 року. 60-секундний ролик від TBWA/Chiat/Day представить майбутній електричний кросовер Ariya, а також спортивний автомобіль Nissan Z 2023 року.

До гри 2015 року Nissan не представлявся на Суперкубку з 1997 року.

Директор з маркетингу Nissan U.S. припустила, що реклама під назвою «Thrill Ride» буде радше легковажною, ніж серйозною, що допоможе розважити глядачів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Режисером є Крейг Гіллеспі, відомого фільмами «Я, Тоня» та «Круелла».

Nissan є п’ятим рекламодавцем, який публічно підтвердив рекламні плани Суперкубку, після Avocados з Мексики, DraftKings, FTX і TurboTax.

Автомобілебудування традиційно є одним із найбільших секторів, які витрачають на Суперкубок, але COVID змусив автомобільні бренди переглянути пріоритети маркетингових інвестицій. Для гри 2021 року рекламу купили лише три автовиробники — General Motors, Toyota та власник Jeep Stellantis, а такі постійні компанії, як Hyundai, Audi та Kia, залишилися осторонь. Протягом останніх місяців індустрія зазнала проблеми з дефіцитом мікрочіпів, що призведе до різкого скорочення поставок, що змусило багато брендів скоротити витрати на рекламу.

Директор із маркетингу Ford Motor Co. Сьюзі Дірінг згадала дефіцит запасів як одну з причин, чому Ford цього року не буде купувати рекламу Суперкубку 2022 року.

Nissan, як і інші бренди, скоротив свої роздрібні витрати, але зберіг постійний маркетинг на вищому рівні.

Включення компанією свого електричного кросовера Ariya в майбутню рекламу є ще одним доказом того, що електромобілі споживають більше маркетингових доларів, оскільки автовиробники прагнуть підвищити попит на автомобілі з акумулятором, обіцяючи значні інвестиції в електромобілі в найближчі роки. Ariya не надійде в продаж до листопада 2022 року. Але минулого місяця Nissan почав приймати бронювання на автомобіль, початкова ціна якого перевищує 45 000 доларів.

Рекламу Суперкубку планують зняти цього місяця в Лос-Анджелесі.

Расскажите друзьям про новость