Невічний логотип: Banda створили бренд Зони відчуження
19 Фев 2021, 12:41

Невічний логотип: Banda створили бренд Зони відчуження

Banda вирішили створити брендинг Зони відчуження, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Щоб люди встигли побачити все наживо та вивчити важливий урок: кожна дія має наслідок.

Креативкники шукали сильний візуальний образ, який змусить людей замислитися. І зрозуміли, що стандартний логотип не буде мати достатньої сили: статична піктограма просто не в змозі вмістити в собі таке важливе повідомлення. Так створили перший у світі невічний логотип.

За основу взяли форму поверхні реактора, з якого все почалося. Це відправна точка існування лого, наче це логотип Чорнобиля’86. І з кожним роком зображення змінюється та поступово зникає. Кінцева точка існування лого – 2064 рік, коли Чорнобильську електростанцію буде повністю виведено з експлуатації. Так закривається цей цикл історії Зони та відкривається простір для нового. І це нове вимагатиме інших візуальних рішень.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Далі команда створила навколо логотипу цілісну візуальну систему. Так само, як і лого, вона змінюється з кожним роком. Однак, ці зміни будуть відбуватися не кожного 1 січня, а кожного 26 квітня. Відтепер новий рік у Чорнобилі буде починатися саме в цей день.

Нова візуальна система, змінюючись кожного року, робить кожен предмет колекційним та перетворює його на частину історії. Також це дає можливість поєднувати минуле та майбутнє в одному просторі, тим самим нагадуючи про вплив минулого на сьогодення. 

В 2019 banda поїхала на екскурсію до Чорнобильської зони. Міста, що поступово зникають, справили на нас сильне враження. І нам захотілося розповісти про них усім, щоб якомога більше людей встигли побачити все наживо. Ми почали спілкуватися з керівництвом Зони, і виявилося, що вони саме хотіли оновити стиль Чорнобиля. Тож більше року тому ми почали розробляти новий брендинг Зони та створили логотип, що зникає. Ця ідея точніше за інші передавала ситуацію з поступовим зникненням міст Зони відчуження, тому вона й стала фінальною. А далі почався карантин, і розповідати про оновлений стиль було, як то кажуть, не на часі. До того ж, ніхто з охочих не зміг би поїхати до Чорнобиля через карантинні обмеження. Зараз Чорнобиль знову відкритий для туристів, і тепер треба встигунти побачити це місце, тому що воно не здатне протистояти часу, як і наша пам‘ять, нажаль
banda

Разом зі студією Other Land та Orient Web Development був створений новий сайт Чорнобильської зони. Його основна ідея також полягає у перетині часів: минулого, теперішнього та майбутнього. Таким чином, на сайті користувачі можуть подорожувати у часі. Відвідати новий сайт можна за посиланням.

Расскажите друзьям про новость