Невічний логотип: Banda створили бренд Зони відчуження
19 Фев 2021, 12:41

Невічний логотип: Banda створили бренд Зони відчуження

Banda вирішили створити брендинг Зони відчуження, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Щоб люди встигли побачити все наживо та вивчити важливий урок: кожна дія має наслідок.

Креативкники шукали сильний візуальний образ, який змусить людей замислитися. І зрозуміли, що стандартний логотип не буде мати достатньої сили: статична піктограма просто не в змозі вмістити в собі таке важливе повідомлення. Так створили перший у світі невічний логотип.

За основу взяли форму поверхні реактора, з якого все почалося. Це відправна точка існування лого, наче це логотип Чорнобиля’86. І з кожним роком зображення змінюється та поступово зникає. Кінцева точка існування лого – 2064 рік, коли Чорнобильську електростанцію буде повністю виведено з експлуатації. Так закривається цей цикл історії Зони та відкривається простір для нового. І це нове вимагатиме інших візуальних рішень.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Далі команда створила навколо логотипу цілісну візуальну систему. Так само, як і лого, вона змінюється з кожним роком. Однак, ці зміни будуть відбуватися не кожного 1 січня, а кожного 26 квітня. Відтепер новий рік у Чорнобилі буде починатися саме в цей день.

Нова візуальна система, змінюючись кожного року, робить кожен предмет колекційним та перетворює його на частину історії. Також це дає можливість поєднувати минуле та майбутнє в одному просторі, тим самим нагадуючи про вплив минулого на сьогодення. 

В 2019 banda поїхала на екскурсію до Чорнобильської зони. Міста, що поступово зникають, справили на нас сильне враження. І нам захотілося розповісти про них усім, щоб якомога більше людей встигли побачити все наживо. Ми почали спілкуватися з керівництвом Зони, і виявилося, що вони саме хотіли оновити стиль Чорнобиля. Тож більше року тому ми почали розробляти новий брендинг Зони та створили логотип, що зникає. Ця ідея точніше за інші передавала ситуацію з поступовим зникненням міст Зони відчуження, тому вона й стала фінальною. А далі почався карантин, і розповідати про оновлений стиль було, як то кажуть, не на часі. До того ж, ніхто з охочих не зміг би поїхати до Чорнобиля через карантинні обмеження. Зараз Чорнобиль знову відкритий для туристів, і тепер треба встигунти побачити це місце, тому що воно не здатне протистояти часу, як і наша пам‘ять, нажаль
banda

Разом зі студією Other Land та Orient Web Development був створений новий сайт Чорнобильської зони. Його основна ідея також полягає у перетині часів: минулого, теперішнього та майбутнього. Таким чином, на сайті користувачі можуть подорожувати у часі. Відвідати новий сайт можна за посиланням.

Расскажите друзьям про новость