Агенція 22feetTribalWorldwideIndia в честь прем’єри блокбастера «Червоне повідомлення» створила для Netflix промокампанію. Кампанія #StealersKeepers запросила індійських фанатів фільму відчути адреналіну в крові в магазині RedNoticeShop абсолютно безкоштовно.
Red Notice Shop був створений у приміщені торгово-розважального центру Phoenix Palladium площею 300 м2 в місті Мумбаї. Приміщення охороняється лазерами, датчиками, секретними кодами, камерами CCTV, сигналізацією та першокласною охороною. Пограбування успішне, якщо вдалося вкрасти щось з магазину. Призи включають не лише товари, які можна придбати в магазині, а й три дорогоцінні золоті яйця Фаберже з фільму з ексклюзивними нагородами всередині для професійних грабіжників.
Щоб зробити шуму навколо Red Notice Shop, був запущений елегантний промо-фільм, який представив магазин шанувальникам. Фільм був поширений серед шанувальників, включаючи творців контенту, таких як Абіш Метью, Кумар Варун, Mermaid Scales та інші. Після цього була серія коротких навчальних відео за участю стендап-коміка Прашасті Сінгха та популярного актора Джаведа Джаффрі. У цих відео видно, як вони ухиляються від численних заходів безпеки в «Red Notice Shop» у спробі вкрасти яйце Фаберже.