MAYDAY: як створювали брендинг адвокатського сервісу для обшуків
28 Дек 2021, 15:31

MAYDAY: як створювали брендинг адвокатського сервісу для обшуків

Агентство SODA створило бренд-платформу для MAYDAY — сервісу, що надає екстрену адвокатську підтримку під час обшуку. Ця нова для українського ринку послуга є відповіддю на зростання кількості обшуків та «кошмарення” українського бізнесу після створення Бюро економічної безпеки у 2021.

Розробляючи бренд-платформу, SODA продумала всі прояви сервісу: від неймінгу і логотипу до брендованих поло, нагрудних хустинок, сумок і санітайзерів. Це було потрібно для того, щоб забезпечити максимально цілісну комунікацію бренду і зробити адвокатів його повноцінними амбасадорами.

Візуальне і вербальне наповнення бренда мало виконувати такі задачі:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
  1. Бути достатньо яскравим і лаконічним, аби запам’ятовуватись настільки добре, щоб клієнт згадав про сервіс у максимально стресовий момент
  2. На емоційному та естетичному рівні протистояти «гостям» клієнтів зі сторони СБУ та податківців, вселяти віру, що все буде ок, і будь-яка проблема вирішиться
  3. Добре виділятися серед оточення, щоб «забрендований» адвокат був максимально помітний у просторі.
  4. Бути стильним і помірно зухвалим — але так, щоб брендовані елементи адекватно поєднувалися з традиційним для юристів діловим одягом.

При виборі неймінгу команда і клієнт зупинились на MAYDAY. Це сигнал, що використовується у міжнародному радіотелефонному звязку в разі серйозної небезпеки чи загрози життю людей. Крім того, MAYDAY — назва вигаданої підпільної організації, що бореться з утисками та рятує людей у серіалі «Оповідь служниці» за романом Маргарет Етвуд.

Під час розробки бренд-платформи ми проводили глибинні інтерв’ю з людьми, які переживали обшуки на роботі. А відео з обшуків на якийсь час замінили нам Netflix. Команда робила це, щоб краще зрозуміти, що відчувають і як поводяться люди у стресовій ситуації, чого на емоційному рівні очікують від адвоката. Це допомогло нам краще відфільтрувати креативні рішення і створити правильний тон комунікації
Галина Танай
креативна директорка

Адвокат MAYDAY — у стильному костюмі під кеди або ховає під піджаком брендовану футболку. Він трохи філософ і вважає, що обшук — це гантелька для адвокатського бізнесу. Уміє провести через обшук так, щоб потім клієнт випив свій коньяк і сказав: оце була пригода. Вітається словами «Доброго дня, дорогі обшуканці», здатен жартувати і цитувати Кримінальний кодекс, навіть коли всіх кладуть лицем в підлогу, але бездоганно коректний. Усе, що стається на обшуку — залишається на обшуку. «Обшук минає — довіра лишається», — це головне правило і велика ідея MAYDAY.

Запуск сервісу MAYDAY запланований на перший квартал 2022.

Расскажите друзьям про новость