MAYDAY: як створювали брендинг адвокатського сервісу для обшуків
28 Дек 2021, 15:31

MAYDAY: як створювали брендинг адвокатського сервісу для обшуків

Агентство SODA створило бренд-платформу для MAYDAY — сервісу, що надає екстрену адвокатську підтримку під час обшуку. Ця нова для українського ринку послуга є відповіддю на зростання кількості обшуків та «кошмарення” українського бізнесу після створення Бюро економічної безпеки у 2021.

Розробляючи бренд-платформу, SODA продумала всі прояви сервісу: від неймінгу і логотипу до брендованих поло, нагрудних хустинок, сумок і санітайзерів. Це було потрібно для того, щоб забезпечити максимально цілісну комунікацію бренду і зробити адвокатів його повноцінними амбасадорами.

Візуальне і вербальне наповнення бренда мало виконувати такі задачі:

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
  1. Бути достатньо яскравим і лаконічним, аби запам’ятовуватись настільки добре, щоб клієнт згадав про сервіс у максимально стресовий момент
  2. На емоційному та естетичному рівні протистояти «гостям» клієнтів зі сторони СБУ та податківців, вселяти віру, що все буде ок, і будь-яка проблема вирішиться
  3. Добре виділятися серед оточення, щоб «забрендований» адвокат був максимально помітний у просторі.
  4. Бути стильним і помірно зухвалим — але так, щоб брендовані елементи адекватно поєднувалися з традиційним для юристів діловим одягом.

При виборі неймінгу команда і клієнт зупинились на MAYDAY. Це сигнал, що використовується у міжнародному радіотелефонному звязку в разі серйозної небезпеки чи загрози життю людей. Крім того, MAYDAY — назва вигаданої підпільної організації, що бореться з утисками та рятує людей у серіалі «Оповідь служниці» за романом Маргарет Етвуд.

Під час розробки бренд-платформи ми проводили глибинні інтерв’ю з людьми, які переживали обшуки на роботі. А відео з обшуків на якийсь час замінили нам Netflix. Команда робила це, щоб краще зрозуміти, що відчувають і як поводяться люди у стресовій ситуації, чого на емоційному рівні очікують від адвоката. Це допомогло нам краще відфільтрувати креативні рішення і створити правильний тон комунікації
Галина Танай
креативна директорка

Адвокат MAYDAY — у стильному костюмі під кеди або ховає під піджаком брендовану футболку. Він трохи філософ і вважає, що обшук — це гантелька для адвокатського бізнесу. Уміє провести через обшук так, щоб потім клієнт випив свій коньяк і сказав: оце була пригода. Вітається словами «Доброго дня, дорогі обшуканці», здатен жартувати і цитувати Кримінальний кодекс, навіть коли всіх кладуть лицем в підлогу, але бездоганно коректний. Усе, що стається на обшуку — залишається на обшуку. «Обшук минає — довіра лишається», — це головне правило і велика ідея MAYDAY.

Запуск сервісу MAYDAY запланований на перший квартал 2022.

Расскажите друзьям про новость