03 Дек 2021, 09:00

Огляд кращих SMM-кампаній листопада 2021

Зворотній відлік до свят вже йде повним ходом. Цей листопадовий огляд здебільшого зосереджений на різдвяних кампаніях і кампаніях в честь Чорної п’ятниці, в той час як розрібні продавці борються за витрати споживачів, які мають стати рекордними у свята.

Twitter: Twitter Blue

Намагаючись поширити підписку Blue серед відповідних користувачів у США, Канаді, Австралії та Новій Зеландії, Twitter запустив соціальну активацію, викладаючи її ключові оновлення.

За кілька доларів на місяць Twitter Blue дозволяє власникам облікових записів переглядати статті без реклами, упорядковувати твіти із закладок в папки та скасувати твіти, серед інших додаткових інструментів.

Реклама була опублікована в соціальних мережах. В ній знялись чотири видатні комедіанти, що є користувачами Twitter: Дану Доннеллі, Мег Сталтер, Бомана і Пренса — що представляють переваги підписки. Таким комічним підходом Twitter прагне заохотити аудиторію Millennial і Gen Z підписатися на Blue.

Philips x Movember: Right Under Your Nose

Електронна компанія Philips співпрацює з організацією Movember, щоб підтримати її місію з покращення здоров’я чоловіків, будь то психічне здоров’я, запобігання самогубствам або поінформованість про поширені види раку.

У соціальній кампанії під влучною назвою «Прямо під вашим носом» (Right Under Your Nose), серія дуже коротких жартівливих роликів описує прості способи, якими кожен чоловік може піклуватися про своє здоров’я та підтримувати справу Movember.

Разом з рекламою Philips завантажує серію дописів під назвою «Знайомтесь із Мо», в яких представлені різні стилі вусів для натхнення Movember, кожна з яких співпадає з одним із соціальних рекламних роликів.

Asos: #AsosChaosToCalm

Напередодні вихідних у Чорну п’ятницю Asos намагалася заспокоїти своїх клієнтів і підписників. Чорна п’ятниця часто пов’язана з імпульсивними покупками, а також часто передбачає заспамлювання рекламою.

Asos подолав цей шум за допомогою серії рекламних оголошень TikTok Top View. У цій рекламі були представлені відомі творці TikTok, зокрема Bash The Entertainer і Zaina Sarah, щоб привернути увагу молодшої групи цільової аудиторії Asos. Відео під хештегом #AsosChaosToCalm набрали 1,3 мільярда переглядів з моменту створення в середині листопада, а користувачі TikTok публікують власні результати Чорної п’ятниці на платформі за спеціально розробленим рекламним фільтром.

@bashtheentertainer

#ad Stay blessed, never stressed with @asos . It’s their biggest Black Friday sale yet!!! #ASOSChaosToCalm #inspo #ad

♬ ASOS Black Friday — Megan Jenkins

Women’s Aid: Spot The Abuse

Благодійна організація Women’s Aid випустила нову кампанію під назвою «Знайди насильство» («Spot the Abuse»). Була створена соціальна реклама до Міжнародного дня боротьби за ліквідацію насильства щодо жінок.

2-хвилинний фільм імітує телевізійне ігрове шоу, в якому учасники повинні відповісти, чи вважаються сценарії, описані ведучим, формами образливої поведінки.

Кампанія була представлена в рамках Міжнародного дня ООН з ліквідації насильства щодо жінок 25-го листопада.

WaterAid: Best Seat in the House

Цього місяця WaterAid об’єдналася з агентством Rankin Agency для вирішення проблеми поганих санітарних умов та діарейних захворювань у країнах, що розвиваються, у поєднанні зі Всесвітнім днем ​​туалету 19 листопада.

За даними благодійної організації, кожна п’ята людина в усьому світі не має доступу до гідного туалету у своїх будинках, що впливає на гігієну, здоров’я та безпеку – особливо серед жінок. Те ж саме можна сказати і про третину всіх шкільних закладів у всьому світі.

Таким чином, група з двадцяти п’яти художників і відомих людей розробили кожен із серії сидінь для унітазу, які потім були сфотографовані для онлайн-галереї, щоб підвищити обізнаність про роботу WaterAid у боротьбі з цією проблемою.

У «Gloory» представлені роботи відомих постатей, включаючи коміка Гаррі Хілла, музиканта Боя Джорджа та художника графіті BAMBI, серед інших, і його можна знайти на офіційному веб-сайті WaterAid.

Very: #VeryPJPortraits

Інтернет-універмаг Very заохочує сім’ї надсилати свої фотографії в різдвяній піжамі під хештегом TikTok #VeryPJPortraits.

Кампанія сподівається відобразити та відсвяткувати сезонний настрій єдності, якого, можливо, не було минулого року після того, як Covid-19 зруйнував плани. Ті, хто візьме участь у конкурсі з хештегом, отримають можливість виграти абсолютно новий телевізор.

@veryuk

Join the family fun with #VeryPJPortraits challenge for a chance to win a TV worth £1000 this Christmas ❤️ #VeryPJPortraits

♬ Very Christmas — Janelly Russe

PR Week підтвердив, що реклама Джона Льюїса «Несподіваний гість» випередила своїх конкурентів за найбільшою кількістю згадок (35,2% частки) у соціальних мережах. «Різдвяна морква» Aldi зайняла друге місце, здобувши 28% згадок у соціальних платформах, таких як Twitter і Facebook.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео