«Найкраща робота у світі» здобула двох каннських левів
Цього року на фестиваль подано 22652 роботи з 86 країн світу, повідомляє офіційний сайт «Каннських левів». Фактично кількість робіт скоротилася майже на 20%, порівняно з рекордним 2008 роком. Уперше на цьогорічному фестивалі з'явилася нова категорія — PR Lions.
Загальна фестивальна статистика робіт
|
2008 |
2009 |
% Variation 2009 v 2008 |
Cyber Lions |
2757 |
2205 |
-20% |
Design Lions |
1126 |
1139 |
+1.2% |
Direct Lions |
1697 |
1364 |
-19.6% |
Film Lions |
4626 |
3453 |
-25.4% |
Media Lions |
2000 |
1840 |
-8% |
Outdoor Lions |
5842 |
4498 |
-23% |
PR Lions |
— |
431 |
n/a |
Press Lions |
7442 |
5048 |
-32.2% |
Promo Lions |
1103 |
1118 |
+1.4% |
Radio Lions |
1259 |
1153 |
-8.4% |
Titanium and Integrated Lions |
432 |
403 |
-6.7% |
TOTAL |
28284 |
22652 |
-19.9% |
У понеділок, 22 червня, стали відомі імена володарів гран-прі у трьох категоріях. Promo Grand Prix здобула агенція Beacon Communications з Токіо (Японія) за роботу з просування курорту Юбарі. PR Grand Prix їде до Австралії — до агенції Cummins Nitro з Брісбена за PR-кампанію «Найкращої роботи у світі». Ця ж агенція здобула і Direct Grand Prix за директ-маркетингову кампанію «Найкращої роботи у світі».