Найглобальнішу рекламну кампанію Jack Daniel’s зняли в Україні
31 Дек 2020, 11:53

Найглобальнішу рекламну кампанію Jack Daniel’s зняли в Україні

Jack Daniel’s запустив глобальну кампанію Make It Count («Живи момент»). Вперше бренд з 154-річною історією зміщує фокус з процесу виробництва та продукту на споживача та його світ. 

Рекламний ролик First Timers (“Новачки”) розповідає про людей, які вирішили жити сміливо і зробити те, про що завжди мріяли, як це робив сам Джек Деніелз. Цікаво, що знімали ролик для міжнародної аудиторії в Україні. 

https://www.youtube.com/watch?v=78HoUyLHnNA

Значення кампанії та самого слогана «Живи момент» найкраще пояснює глобальний бренд-директор Jack Daniel’s Метт Блевінс: «Це спосіб життя. Живи момент — це сучасна артикуляція духу свободи — жити на повну, насолоджуватися моментом та віддаватися бажанням. Ми знаємо, що саме так Джек Деніелз прожив своє життя, і думаємо, це дуже резонує нашим сучасникам.»

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ`Я

Це найбільша рекламна кампанія в історії бренду, який входить до ТОП-100 найцінніших брендів світу за версією Interbrand. 

Розробкою кампанії займалась американська креативна агенція Energy BBDO, а продакшеном — київська студія Radioaktive Film, на рахунку якої зйомки рекламних кампаній для таких брендів як HBO, Honda та Apple. 

В ролику можна побачити локації України та Києва, який не вперше слугує знімальним майданчиком для глобальних брендів. Глядачі можуть впізнати бар «БарменДиктат», що знаходиться на Хрещатику. В кадрі бартендерка пасує герою склянку віскі через всю барну стійку саме в ньому.

НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ`Я

Коростишівський каньйон та завод «Меридіан» ім. С.П. Корольова також з’явилися в кадрах. 

Зйомки відео проходили за всіма протоколами дотримання карантинних обмежень. Міжнародна команда була представлена креативниками з США, Великобританії, України та Південної Африки. Режисером став Ян Понс Джуел, відомий роботами для Apple, Nike та інших брендів. Метт Блевінс говорить: «Це неймовірний досвід, який мало хто переживав раніше. Але це водночас і приклад того, що коли є бажання, спосіб знайдеться!».  

Просуванням комунікації на український ринок на ТБ і в діджиталі займається UM (Universal McCann).


НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ`Я

Расскажите друзьям про новость