Певно, ви чули вислів «ситуативний маркетинг». Це особлива категорія маркетингових комунікацій, що створюються на основі актуальних подій. Ну, наприклад, коли Pepsi напередодні чергового сезону «Гри престолів» випускає рекламу з троном з трубочок. Або Бургер-Кінг тролить МакДональдз завдяки відсилкам до стрічки «Воно». Часто така комунікація круто резонує в сприйнятті споглядачів. Але як створювати ситуативну комунікацію в соціальних мережах? Чи є якісь формули та алгоритми?
3 червня на CASES вийде онлайн-лекція «Ситуативний SMM: do’s and don’ts» Зої Лобод, співзасновниці діджітал-агенції Lobods.
Про що буде йти мова
- Ситуативний маркетинг: кому, навіщо?
- Правила успішного ситуативу, лайфхаки щодо створення і вето-тематики
- Світові та українські кейси ситуативного SMM
Буде цікаво
- Маркетологам
- SMM-менеджерам
- Бренд-менеджерам
- PR-менеджерам
- Аккаунт-менеджерам
- Власникам бізнесу