02 Июн 2020, 16:23

На CASES вийде онлайн-лекція «Ситуативний SMM: do’s and don’ts»

Певно, ви чули вислів «ситуативний маркетинг». Це особлива категорія маркетингових комунікацій, що створюються на основі актуальних подій. Ну, наприклад, коли Pepsi напередодні чергового сезону «Гри престолів» випускає рекламу з троном з трубочок. Або Бургер-Кінг тролить МакДональдз завдяки відсилкам до стрічки «Воно». Часто така комунікація круто резонує в сприйнятті споглядачів. Але як створювати ситуативну комунікацію в соціальних мережах? Чи є якісь формули та алгоритми? 

3 червня на CASES вийде онлайн-лекція «Ситуативний SMM: do’s and don’ts» Зої Лобод, співзасновниці діджітал-агенції Lobods. 

Про що буде йти мова

  • Ситуативний маркетинг: кому, навіщо?
  • Правила успішного ситуативу, лайфхаки щодо створення і вето-тематики
  • Світові та українські кейси ситуативного SMM

Буде цікаво

  • Маркетологам
  • SMM-менеджерам
  • Бренд-менеджерам
  • PR-менеджерам
  • Аккаунт-менеджерам
  • Власникам бізнесу

Расскажите друзьям про новость

Новое видео