Морская свинка и экзистенциальный кризис в рекламе ломбардов.
16 Авг 2018, 08:54

Морская свинка и экзистенциальный кризис в рекламе ломбардов.

В ролике ломбарда «Партнер» креативщики из Havas Kyiv решили посмотреть на проблемы людей глазами маленьких трагикомичных животных. И оказалось, что эти проблемы можно решить. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость