MONACO створили морозиво, з якого можна скласти силует логотипу Atlas Weekend
30 Июн 2021, 10:31

MONACO створили морозиво, з якого можна скласти силует логотипу Atlas Weekend

Бренд MONACO «THREE BEARS» виступить партнером наймасштабнішого музичного фестивалю в Україні Atlas Weekend 2021, який з 5 до 11 липня 2021 року проходитиме у Києві. 

Спеціально для фестивалю бренд створив лімітовану серію з двох видів морозива, які мають особливу форму, що дозволяє скласти силует логотипу Atlas Weekend. Для цього достатньо поєднати три палички морозива в глазурі в єдину композицію. 

Окрім обмеженої серії морозива, бренд MONACO «THREE BEARS» підготував багато цікавих проявів на території проведення фестивалю, які дозволять активніше провести час та залишити найяскравіші спогади про Atlas Weekend 2021.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость

Новое видео