30 Июн 2021, 10:31

MONACO створили морозиво, з якого можна скласти силует логотипу Atlas Weekend

Бренд MONACO «THREE BEARS» виступить партнером наймасштабнішого музичного фестивалю в Україні Atlas Weekend 2021, який з 5 до 11 липня 2021 року проходитиме у Києві. 

Спеціально для фестивалю бренд створив лімітовану серію з двох видів морозива, які мають особливу форму, що дозволяє скласти силует логотипу Atlas Weekend. Для цього достатньо поєднати три палички морозива в глазурі в єдину композицію. 

Окрім обмеженої серії морозива, бренд MONACO «THREE BEARS» підготував багато цікавих проявів на території проведення фестивалю, які дозволять активніше провести час та залишити найяскравіші спогади про Atlas Weekend 2021.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость

Новое видео