Молоко Cravendale: кто додумался подоить корову
04 Авг 2011, 14:03

Молоко Cravendale: кто додумался подоить корову

 

Агентство Wieden + Kennedy London сняло для молока Cravendale исторический ролик про первого дояра. Ролик «Milk Me Brian»/«Подои меня Брайан» является эпическим экскурсом в историю человечества и размышлением о том, как произошла первая судьбоносная дойка. Слоган: The milk matters/Молоко имеет значение.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

 

Расскажите друзьям про новость