20 Авг 2019, 05:00

Модуль №5. «Взаємодія зі ЗМІ. Підготовка до прес-заходів, ефірів та інтерв’ю»

Журналіст з дванадцятирічним досвідом, лауреат премії «Честь професії 2018», засновник інфоресурсу «Далі буде» Антон Семиженко поділиться досвідом, як настроїти роботу з мас-медіа, підготуватися до прес-заходів, ефірів та інтерв’ю. 

Лекція перша

Як зацікавити журналістів своїм проектом? Історії — головна потреба ЗМІ. Пошук захоплюючих розповідей про бренд. Як визначити основну аудиторію та які медіа будуть для них авторитетними?

Перевірте свої знання. Пройдіть тест за матеріалами першого блоку. 

ТЕСТ

Лекція друга

Як написати цікавий прес-реліз? Інтерв'ю: як морально підготуватися і розрахувати час. Безкоштовні інструменти для створення презентацій. 

 

Перевірте свої знання. Пройдіть тест за матеріалами другого блоку. 

ТЕСТ

Лекція третя

Подія — це джерело інформації. Розповідайте про неї напередодні, під час і після неї на своєму сайті і сторінках в соцмережах. Як організувати захід і нічого не забути? Використання фото- і відеозвітів, пост-релізів для промо бренду.

Перевірте свої знання. Пройдіть тест за матеріалами третього блоку 

ТЕСТ

Список рекомендованої літератури

https://soviet.glvrd.ru/ — для загального стилістичного вдосконалення. Сайт веде Максим Ільяхов, багаторічний редактор у ЗМІ й автор книжки «Пиши, скорочуй». Її теж можна придбати, хоч зміст нерідко повторює те, що на сайті.

Девід Рендалл, «Універсальний журналіст». Для розуміння професії журналіста, її потреб — і, зрештою, натхнення, адже створення матеріалів для преси містить у собі чимало від журналістики також.

Посібник «НУО та медіа: кроки назустріч». Виданий ресурсним центром «Гурт», доступний онлайн тут. Містить чимало технічних порад щодо оформлення прес-релізів і загалом комунікацїі зі ЗМІ. Треба лише врахувати, що з часу написання посібника минуло понад 15 років і в частині комунікації в інтернеті він застарів. Але багато засад актуальні й тепер.

Посібники Інституту масової інформації, зокрема «Комунікація громадських ініціатив». Доступні онлайн тут.

Підбірка інструментів від «Інтерньюз-Україна» для створення графіків, ілюстрацій, обробки відео та інших способів подати вашу інформацію яскравіше.

Практичні завдання:

  1. Уявіть, що ви організовуєте покази фільмів про річки. Місце показів — майданчики біля найбільших чи знакових українських річок. Як представите подію ЗМІ? Які посили будуть на національному рівні і на локальному — в Києві, Запоріжжі, Ужгороді, Миколаєві? Як можна використати в комунікації різні засоби: відео, статистичну інформацію, текст?
  2. Ви займаєтесь промоцією книжки про радянську архітектуру й до України приїздить відомий дослідник цієї теми. Він має принаймні один вільний день на спілкування із пресою. Що можна зробити, яким чином організувати цю комунікацію?
  3. За цим лінком знайдете прес-реліз музичного конкурсу. На вашу думку, яким чином можна було б зробити його більш захопливим, простішим для сприйняття? Спробуйте переписати його, запропонуйте варіанти мультимедійних додатків (якщо вони потрібні).
  4. У музеї національної архітектури та побуту «Пирогів» з’явилось п’ять нових садиб. Намагаючись привернути увагу як ЗМІ, так і широкої публіки, ви створюєте під цю подію окремий розділ на сайті. Що буде в цьому розділі?
  5. Після проведення перекладацького семінару у вас лишилось чимало записів виступів, текстів вправ, фотозвітів. Не просто зараз, але в майбутньому ви плануєте ще організовувати такі події. Як використаєте отриманий зараз матеріал?

Расскажите друзьям про новость

Новое видео