20 Авг 2019, 06:00

Модуль 3. Стратегія просування культурного продукту: тонкощі планування та втілення

Третій модуль присвячено стратегії просування  культурного продукту. В лекціях кураторка програм професійного розвитку Книжкового Арсеналу, співзасновниця і редакторка культурно-видавничого проекту «Читомо» Оксана Хмельовська розповідає про цінність як найважливіший фактор у сучасному арт-маркетингу, про те, як пробитися через інформаційний шум і зайняти важливе місце в дозвіллі споживачів.

Лекція перша.

В основі культурного продукту — його цінність. Як дослідити актуальність ідеї? Цільова аудиторія, який її портрет. Чим виділитися серед конкурентів? Будьте чутливими до трендів. 

 Перевірте свої знання. Пройдіть тест за матеріалами першого блоку. 

ТЕСТ

Лекція друга.

Культурний проект — це передусім люди. Як спланувати діяльність всієї команди та запобігти помилкам? Яка структура робочого процесу? Спонсорство — це не лише логотипи. 

Перевірте свої знання. Пройдіть тест за матеріалами другого блоку.

ТЕСТ

Лекція третя.

8 з 10 споживачів готові платити за якісний клієнтський сервіс. Важливо враховувати бачення інших на ваш культурний проект. Для чого це потрібно? Що робити, щоб клієнти не ставали колишніми?

 

Перевірте свої знання. Пройдіть тест за матеріалами третього блоку. 

ТЕСТ

Практичне завдання

  1. Для свого культурного проекту спробуйте провести «мінінаукове дослідження», а саме: зрозуміти, хто вже має напрацювання у цьому напрямку? які ці напрацювання? як розвивалася тема раніше в Україні і в світі? що було її рушієм, а що найневдалішим кроком у розвитку? чому? які можливості й загрози є у вашого культурного проекту сьогодні?
  2. Виділіть 5 людей, дотичних до вашого культурного проекту, і проговоріть із ними ваші ідеї під час особистих зустрічей. Занотуйте найважливіше. Виділіть 5 людей, які не дотичні до теми вашого культурного проекту, але володіють знаннями, навичками, яких немає у вас, проговоріть із ними ваші ідеї під час особистих зустрічей. Занотуйте найважливіше. Чи змінилося ваше бачення до вашого проекту? Чи стало воно більш цілісним?
  3. Якщо у вашого культурного проекту ще немає місії, цінностей і цілей, зберіть усю вашу команду й спробуйте виокремити їх. Це не станеться за один день, але розпочніть роботу й будьте на одній хвилі.
  4. В одну колонку напишіть, які додаткові сервіси уже надає ваш культурний проект для споживача, користувача, відвідувача, а в іншу – які можна запровадити. й це надасть йому додаткової цінності в очах вашої аудиторії.
  5. Розпишіть ролі кожного працівника вашої команди (або ініціюйте це серед працівників) та обговоріть ролі і функції всередині команди, з’ясуйте, де є перетини й взаємодії.

Рекомендована література і додаткові матеріали

  • «Де кураторство» під авторством-упорядництвом Катерини Носко та Валерії Лук’янець (IST publishing)
  • Кен Робінсон «Освіта проти таланту. Сила творчості» (Літопис)
  • Книга «Homo creativus. Як новий клас завойовує світ» (Наш формат)
  • Девід Келлі, Том Келлі.Творча впевненість. Як розкрити свiй потенцiал (Основи)
  • Каталоги виставок, альбоми Мистецького арсеналу, Довженко-центру, Я галереї, Родовід, Основи, Arthuss, IST publishing, Червоне і чорне та інші

 Статті:

Креативное предпринимательство: как сделать творчество основой бизнеса?

Хто є хто у культурі: від митця й філософа до споживача

Курси:

Курс «Основы культурных и креативных индустрий»  

Курс «Комунікації»

Дуже культурний менеджмент 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео