Продовжуємо рубрику #MMRead, в якій спільно з книжковою платформою Yakaboo презентуємо добірки книг про маркетинг, комунікації, креатив, продажі задля розширення вашого професійного кругозору. Завдяки досвіду, почерпнутому з цієї літератури, ви відважитеся на створення стартапу, перетворите маленьку ідею на стабільний заробіток, ознайомитеся з відмінними бізнес-стратегіями та дізнаєтеся про переможні маркетингові інструменти Вікіпедії, LinkedIn, Google і Microsoft. Матеріал буде корисним для початківців і досвідчених бізнесменів, менеджерів, маркетологів, креативників, та врешті-решт усіх, хто хоче бути попереду конкурентів. Як говорив відомий німецький банкір Натан Ротшильд: «Хто володіє інформацією, той володіє світом!».
Вперед за мрією. Відвага, креативність і сила змін
Починати нову справу завжди складно та бентежно, а для того щоб започаткувати щось самостійно, взагалі потрібна неабияка відвага. У цій книзі зібрано слушні думки та поради, які неодмінно додадуть впевненості та сили діяти. Авторка книги спробувала себе у декількох сферах: директорка Nike, віце-президентка з інновацій в General Electric та стала однією з найвпливовіших жінок світу за версією журналу Forbes. Її ім’я — Бет Комсток. Ось 5 важливих настанов від неї:
- Потрібно перестати боятися змін і знаходити можливості там, де інші бачать тільки ризики
- Вірити, що завтра буде кращий день, і все у вашій владі
- Не чекайте схвалення від інших, отримайте його від себе
- Припиніть боятися невизначеності
- Не чекайте на інформацію, яка допоможе вирішити, що робити далі, дійте сміливо й інтуїтивно
Цей практичний посібник підкаже, як приборкати виклики, навчить працювати з власними помилками, робити правильні висновки та впроваджувати позитивні зміни в життя та бізнес.
24 кроки до успішного стартапу. Дисципліноване підприємництво
Підприємництву можна навчитися, для цього не потрібен особливий ген. Успішний бізнесмен, спеціаліст з підприємницького маркетингу Білл Олет написав книгу, яка буде цікавою як стартаперам, так і вже досвідченим бізнесменам, що шукають способи просування продукту. Секрет успіху будь-якої справи у створенні непересічного та інноваційного продукту. Ним можуть бути як фізичні товари, так і послуги. Основне завдання підприємця не в тому, щоб винайти щось нове, а змогти комерціалізувати винахід. Наприклад, комп’ютерну мишку створила компанія Xerox PARC, але комерціалізував Apple. Автор пропонує 24 кроки для побудови успішного стартапу: від сегментації ринку та визначення ядра бізнесу до розробки бізнес-моделі та плану продукту. Можливо, після використання настанов Білла Олета саме ви станете наступним Біллом Гейтсом?
Як скласти маркетинговий план
Бестселер Джона Вествуда, якого продано вже понад мільйон примірників, відтепер можна прочитати українською. Автор створив винятковий посібник, де покроково розписано процес створення успішного маркетингового плану. У книзі пояснено основні поняття ринкового середовища, проілюстровано етапи побудови маркетингового плану та особливості маркетингової стратегії, обгрунтовано специфіку онлайн-бізнесу та просування продукту. Автор подає зразки маркетингових планів, які стануть прикладом для створення власного. Крім того, на кожному етапі є вправи, які допоможуть розібратися з описаними процесами, та підказки, що варто враховувати під час побудови маркетингового плану. Це видання містить адаптований під реалії 2020-го року матеріал, дієві інструменти та поради. Із цією книгою ви більше не будете відкладати створення мініпланів чи загального маркетингову плану для бізнесу на завтра.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: #MMRead: 7 книжок, які допоможуть генерувати ідеї та втілювати у життя нестандартні проєкти
Вхідний маркетинг. Приваблюйте, залучайте і радуйте клієнтів онлайн
Кількість користувачів інтернетом зростає щодня. Лише у Facebook за 5 років їхня чисельність збільшилася зі 150 млн до 1,3 млрд осіб в усьому світі. Варто перетворити їх на своїх клієнтів. Хочете знати, як? Співзасновники компанії HubSpot Браян Гелліген і Дхармеш Шах знаються на всіх тонкощах вхідного маркетингу. Автори розповідають про маркетингові зміни відповідно до умов сучасності, про вибір стратегії, створення контенту, принципи роботи Google та пошукову оптимізацію сторінки, про роботу з блогерами, позиціонування бренду в соцмережах, прийняття маркетингових рішень і аналіз конкурентів. Здається, що в цій книзі охоплено весь онлайн-вимір маркетингу. Кожен із розділів ілюстровано успішними прикладами вхідного маркетингу: 37Signals, The grateful dead, Вікіпедія, LinkedIn, Snapchat, Google та багато інших. Це видання доповнено розділами про візуальний контент і його інструменти, даними про вірусний, підприємницький та стартап-маркетинг.
А тепер спробуйте щось дивніше: як вижити в креативному бізнесі і лишатися невичерпним джерелом ідей
Для представників креативної сфери книга Майкла Джонсона, креативного директора лондонської консалтингової компанії, стане справжньою знахідкою. Далекі від креативного бізнесу люди часто думають, що в цій роботі немає нічого складного. Вигадав історію, швиденько намалював картинку чи придумав рекламну кампанію і просто відпочиваєш з перемогою у руках. Але насправді пошуки нестандартних ідей, про які всі довкола говоритимуть, часто потребують багато часу та зусиль. Книжка Джонсона складається з 233 нотаток-порад. Кожна з них підказує, як виживати у креативному бізнесі. Шукаєте нові візуальні або концептуальні рішення, хочете вдосконалити взаємодію з клієнтами та проводити успішні презентації ідей, бажаєте здобути творчу впевненість — варіанти вирішення цих та інші проблем креативної сфери шукайте в книзі.
Приховай кинджал за усмішкою. 36 стародавніх китайських стратегій, щоб перемогти конкурента
Світ бізнесу нагадує справжнє поле бою, тому для виживання потрібно бути «озброєним» дієвими засобами. Експерт із бізнес-стратегій, засновник консалтингової фірми Outthinker Кайхан Кріппендорф запевняє, що стратегічне мислення та винахідливість варто переймати у таких видатних полководців, як Олександр Великий, Наполеон Бонапарт і Сунь Цзи. Стратегії стародавніх воєначальників використовують у своїй роботі відомі компанії, зокрема Microsoft, Coca-Cola та Starbucks. Можливо, саме тому вони стільки років займають виграшну позицію? Кайхан Кріппендорф зібрав революційні настанови з розвитку бренду, вибору вдалої бізнес-стратегії, зміцнення позицій на ринку та перемоги над конкурентами і ділиться з читачами. У книзі представлено досвід понад 20 поколінь, 36 стратагем, 300 бізнес-кейсів і 100 успішних прикладів застосування ідей. Залишається тільки перевірити все самостійно.
Пасивний заробіток. Як перетворити ідею на гроші за 27 днів
Американський письменник, підприємець і мандрівник Кріс Ґільбо, як ніхто інший, знає, як монетизувати свої ідеї та організувати додатковий підробіток. Він усе життя працює на себе. Чим тільки не займався: написанням статей, імпортом кави, розробкою сайтів і навіть був волонтером в Західній Африці. А ще підприємець заснував World Domination Summit — міжнародну спільноту творчих людей. У книзі Кріс Ґільбо пропонує 27-денний план для монетизації ідеї. Підробіток не варто розглядати суто як додаткові гроші, а — як гарант стабільності, коли ви позбавлені залежності від компанії. Якщо отримувати прибуток з різних джерел, тоді вам не доведеться танцювати довкола роботодавця. Це забезпечить більше свободи. Процес формування та принципи відбору ідей, відстеження прогресу однієї з них, перетворення ідеї на пропозицію та її презентація клієнту — з книги ви дізнаєтеся, як перетворити задум на гроші лише за 27 днів. Покладіть початок новому етапу свого життя!
Кавер: Unsplash