MMR розшукує найкращі DIGITAL проєкти
31 Авг 2021, 09:58

MMR розшукує найкращі DIGITAL проєкти

І не просто розшукує, а хоче відзначити найкращі з них. Саме тому анонсуємо конкурс найкращих DIGITAL проєктів.

В номінації можуть бути подані кейси, які було реалізовано та завершено у період січень 2020 – серпень 2021. Оцінювати їх ефективність, креативність та новацію будуть: експертна спільнота MMR онлайн на сайті, та члени журі за декількома критеріями.

Дедлайн подачі кейсів: 24 вересня 2021 року

Номінації конкурсу

Корпоративний SMM

Кейси зі створення та ведення сторінок компанії у соціальних мережах. Оцінюється креативність, єдність стилю, візуальний контент, копірайтинг

Проєкт з блогером/інфлюенсером

Оцінюється іміджевий, продуктовий, комерційний проєкт, що було реалізовано із залученням блогера/інфлюенсера. Активація має бути вже завершеною та мати підтверджені результати

Digital кампанія

Оцінюється відповідність цілей результатам, кількість та якість задіяних каналів, відповідність бюджетів отриманим результатам

Online event

Номінація для тих, хто впевнений і доводить, що online event стали справжньою альтернативою заходам offline. Оцінюється креативність реалізації проєкту та його цінність для аудиторії

Внутрішній Digital проєкт

Як цифрові технології інтегрувалися у систему внутрішніх комунікацій, чи були заохочені співробітники до його реалізації, які результати для них та компанії в цілому

Digital рішення для В2С

Рішення для кінцевих споживачів, яке дозволило компанії досягти бізнес-цілей та, можливо, стати прикладом для інших компаній, які працюють в цьому сегменті

Digital гуру

Особистісна номінація для тих, хто вважає, що орієнтується в діджіталі як в реальному світі, хто досяг результатів та може навчити інших. Людина-оркестр та натхнення. Можна номінувати себе особисто чи колегу

Для участі в конкурсі необхідно заповнити анкету 

Претендентів в номінації Digital гуру надсилайте на [email protected] з аргументацією участі в конкурсі

Зверніть увагу, що всі подані кейси проходять попередню модерацію оргкомітетом на відповідність вимогам та ідеї конкурсу. Оргкомітет може не допустити проект до голосування без пояснення причин.

Расскажите друзьям про новость