#MMRead: 7 книжок про креативне мислення
14 Янв 2021, 19:08

#MMRead: 7 книжок про креативне мислення

Продовжуємо рубрику #MMRead, в якій ми разом із книжковою платформою Yakaboo презентуємо добірки книг про маркетинг, комунікації, креатив, продажі задля розширення ваших професійних умінь. Сьогодні ми поговоримо про те, як «увімкнути» мозок на повну після свят, де шукати мотивацію та «позичити» ідеї працівникам креативних галузей, як організувати плідну командну роботу та зробити творчість джерелом доходу.

Спринт. Вирішуйте складні завдання і тестуйте нові ідеї за 5 днів

Для працівників креативних галузей корисно опанувати метод «спринт». Цю технологію розробив дизайнер Google Джейк Кнапп, а тестували її на Gmail i Chrome. Цікаво? Спринт — це п’ятиденна програма для пошуку відповідей на основні питання завдяки створенню прототипу випробування ідей зі споживачами. Вона поєднує стратегію, дизайнерське мислення, поведінкові навички та прискорене навчання в стилі Lean Startup. Автор на реальних прикладах показує, як команда може використовувати спринт задля віднайдення нових рішень та оригінальних ідей. Як організувати роботу команди, перевіряти ідеї на життєздатність, уникнути пасток у процесі прийняття рішень, адаптувати технологію спринту для будь-якої компанії чи організації — відповіді шукайте в книжці. Спільна робота не лише згуртує команду, а й наблизить до єдиної мети та підбадьорить.

Посібник із креативного мислення

Що таке креативність? Мислити поза межами чи, навпаки, в рамках? Більшість компаній впевнені, що творчий підхід впливає на результат, але лише деякі розуміють, звідки береться здатність до генерування нових, оригінальних ідей, і як їх реалізувати в дійсності. Кріс Ґріффітс і Меліна Кості винайшли систему, що допомагає людям «відкривати» їхній розум і розвивати власну креативність. Автори розповідають про розумові шаблони, упередження та поширені помилки мислення, що вбивають ідеї. Поетапно розписують кожен крок пошуку нових рішень від визначення викликів до перетворення ідеї на дію. Ця книга — ідеальний варіант для тих, хто хоче розвивати власну креативність і виконувати завдання творчо.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Знищ цей щоденник

Аби створити щось нестандартне, інколи потрібно спочатку зруйнувати чи порвати старе. З цим щоденником ви зможете дозволити собі все, що заманеться. Канадська художниця-концептуаліст Кері Сміт розкаже, як дерти, бруднити та капостити креативно. Малювати кавою, стрибати на сторінках щоденника, шматувати та зшивати аркуші нитками, клеїти вирізки з журналів та етикетки — на 224 сторінках описано креативні способи знищення. Немає жодних правил чи черговості виконання завдань. Експериментуйте із задоволенням. Звісно, вам доведеться запастися допоміжними матеріалами, але на роботі ви зможете знайти більшість із них. Щоденник допоможе позбутися токсичних емоцій, очистити розум і впустити нові ідеї. 

Футболки і костюми. Поради для креативного бізнесу

Хочете монетизувати власну творчість? Британський експерт з креативного підприємництва Девід Періш знає, як перевести творчий талант в інтелектуальну власність. Він розвінчує стереотипне уявлення про те, що бізнес і творчість — це непоєднувані речі. Автор розглядає їхні відмінності та пропонує, як їх пов’язати. Адже успішні креативні підприємства повинні поєднувати творчість і бізнес. Як знайти своє місце на ринку креативів, у чому магія маркетингу, як протистояти конкурентами, захищати власну творчість і рахувати гроші, як створити економічно обґрунтовану формулу бізнесу та досягти успіху — відповіді на ці та інші питання шукайте в книзі. Ви познайомитеся з реальними кейсами митців, які вже просувають власні креативні розробки та досягли помітних результатів. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: #MMRead: 7 книжок для початку власної справи та виживання у світі бізнесу

Кради як митець. Творчий щоденник

Для фанатів книжки Остіна Клеона «Кради як митець» є чудове доповнення — це надзвичайно творчий щоденник. Сюди ви зможете записувати всі свої ідеї, особливо найсміливіші. А ви знали, що у Вірджинії Вульф, Томаса Едісона, Фріди Кало, Чарльза Дарвіна був свій нотатник для цікавих фактів та ідей? Для старту потрібно лише носити скрізь із собою записник і виконувати по одній вправі щодня. Цей щоденник створено для того, щоб ви змогли поглянути на світ очима митця, який постійно шукає нові ідеї та хоча б крихту натхнення. Уже за кілька тижнів ви звільните мозок від кліше, розвинете креативне бачення, зрозумієте свою мету, навчитеся генерувати ідеї та креативно виконувати всі поставлені завдання. Цей креативний нотатник перезавантажить ваш мозок і допоможе відомі ідеї викладати в новій, неочікуваній формі.

Опанувати складність

Вас дратує незрозумілий та нелогічний інтерфейс? Відповідальність за це лежить на дизайнерові. Колишній віцепрезидент Apple, один із найвпливовіших дизайнерів світу Дональд Норман розповідає про те, як зрозуміти користувачів, їхні потреби та врахувати ці знання під час розробки інтерфейсу. Книга буде корисною для UX/UI-дизайнерів. Автор виводить 8 основних правил приборкання непростого:

  1. Прийняти, що існує складність
  2. Ділити завдання на дрібні і маленькі
  3. Навчання за потребою
  4. Зрозуміти, а не завчити
  5. Спостерігати за іншими
  6. Шукати афорданси, означники та обмеження
  7. Розставляти знаки чи позначки в незрозумілих місцях
  8. Складати списки. Завдяки книзі ви розвинете одну з найважливіших навичок дизайнера — здатність спрощувати складне, що зі свого боку допоможе доносити свої ідеї іншим

21 спосіб мислити креативно

Як створював свої химерні образи Сальвадор Далі? Він сідав у крісло, під підлокітник якого ставив залізну тарілку. Потім клав на підлокітник руку, у якій затискав залізну ложку. Коли Далі починав засинати, ложка вислизала з долоні і з дзенькотом падала вниз. Митець прокидався. У цю мить, коли мозок перебував у стані між сном і реальністю, він бачив виняткові образи. Але не поспішайте відтворювати ідею Далі. Міжнародний експерт у галузі творчого мислення Майкл Міхалко підготував не один, а двадцять один спосіб для тренування мозку. Традиційні та нестандартні ігри для розуму, сотні трюків, підказок, історій геніїв, головоломок та різноманітних вправ — книжка забезпечить креативний заряд на щодень. Скажіть «ні» творчій кризі! 

Кавер: Unsplash + MMR

Расскажите друзьям про новость