30 Сен 2020, 15:18

Мінцифра запускає нову соціальну рекламу Дія.Цифрова освіта

Соціальний відеоролик демонструє, що освоїти технології легше, швидше і простіше, якщо володіти цифровими навичками. Також відеоролик інформує про Національну онлайн-платформу з цифрової грамотності Дія.Цифрова освіта — сайт, де кожен може пройти безкоштовне навчання цифрових навичок у захопливому форматі освітніх серіалів за участі експертів і селебріті. 

Креативна концепція відеоролика полягає в тому, що одна велика сім’я вчиться бути разом у новому діджиталізованому світі. Обраний прийом «живої камери» допомагає вловити щирі емоції та при цьому показати, як технології стають частиною нашого повсякденного життя, і тим самим спонукати ще більше людей підвищувати рівень своєї цифрової грамотності.

Планується, що відеоролик розповсюджуватимуть на національному та регіональному телебаченні, в мережі кінотеатрів і в Інтернеті.

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Соціальну рекламу втілила комунікаційна агенція plusone разом з продакшном HOLSTfilms. 

На виробництво відеоролика не витрачено державного бюджету. Комунікаційна кампанія проєкту реалізується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Нагадаємо, у планах Кабміну — навчити мінімум 6 мільйонів українців цифрової грамотності за 3 роки.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео