Соціальний відеоролик демонструє, що освоїти технології легше, швидше і простіше, якщо володіти цифровими навичками. Також відеоролик інформує про Національну онлайн-платформу з цифрової грамотності Дія.Цифрова освіта — сайт, де кожен може пройти безкоштовне навчання цифрових навичок у захопливому форматі освітніх серіалів за участі експертів і селебріті.
Креативна концепція відеоролика полягає в тому, що одна велика сім’я вчиться бути разом у новому діджиталізованому світі. Обраний прийом «живої камери» допомагає вловити щирі емоції та при цьому показати, як технології стають частиною нашого повсякденного життя, і тим самим спонукати ще більше людей підвищувати рівень своєї цифрової грамотності.
Планується, що відеоролик розповсюджуватимуть на національному та регіональному телебаченні, в мережі кінотеатрів і в Інтернеті.
Соціальну рекламу втілила комунікаційна агенція plusone разом з продакшном HOLSTfilms.
На виробництво відеоролика не витрачено державного бюджету. Комунікаційна кампанія проєкту реалізується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
Нагадаємо, у планах Кабміну — навчити мінімум 6 мільйонів українців цифрової грамотності за 3 роки.