У грудні 2021 року бренд Milka провів національну промокампанію «Подаруй ніжність разом з Milka». Учасники кампанії мали можливість виграти солодкі призи, грошові подарунки та сертифікати на гірськолижні змагання в Буковелі. Бренд надихав ділитися ніжністю один з одним, а також з тими, хто цього особливо потребує, адже частина коштів з продажу кожної упаковки продукції була спрямована на підтримку проєктів БФ «Життєлюб».
За результатами кампанії Milka передала 100 000 гривень на допомогу людям старшого віку спільно з благодійним фондом «Життєлюб». Завдяки цьому внеску, в лютому-квітні самотні, важкохворі та соціально незахищені люди поважного віку з регіонів України отримають набори з продуктами, побутовою хімією та засобами гігієни. Окрім цього, Milka передасть кошти на лікування підопічних фонду.
«Milka вірить, що в житті, як і в шоколаді, ніжність смакує краще. Ми прагнемо надихати людей проявляти ніжність не тільки до своїх рідних, а й до людей, які цього особливо потребують. Тому ми раді долучитися до ініціативи фонду «Життєлюб», – ділиться Олена Солодка, бренд-менеджер Milka в Україні.