У серпні 2020 WOO Company провели опитування серед власників бізнесу, підприємців, топменеджерів та інших людей, які так чи інакше перетинаються з маркетингом та можуть бути нам цікавими.
WOO Company спитали, як вони обирають творця свого іміджу в мережі, чим керуються та чого очікують від співпраці. Мали також кілька власних гіпотез, які хотіли підтвердити чи спростувати.
І ось тепер візуалізували для себе цей образ — портрет клієнта агентства.
Всього зібрали думки понад півсотні осіб, щоб кожен із них підказав, чого очікують від SMM компаній, дав оцінку робочим нюансам, словом — все, що потрібно знати про цю сферу.
Портрет замовника: хто шукає підрядника SMM
Серед опитаних своїми думками здебільшого поділилися засновники бізнесу — керівники, власники та CEO-спеціалісти компаній, а також топменеджери.
Це, переважно, представники готельно-ресторанного бізнесу, сфери будівництва та архітектури з річним оборотом до 10 мільйонів гривень. Більшість з них на рекламу щомісяця готові виділити понад 10% зі свого обороту.
Майже всі опитані вже використовують соціальні мережі для розвитку власної компанії. Решта 10% сторінок у соцмережах не мають, тому потребують їх створення. Від сторінок у соцмережах вони чекають, перш за все, збільшення впізнаваності та продаж, а ще — розглядають сторінки, як спосіб комунікації зі своїм клієнтом.
Match у співпраці бренду та SMM
Більшість SMM компаній вважають, що наявні у них нагороди значною мірою впливають на вартість послуг та статус на ринку.
А ось представники опитаних компаній розповіли, що обираючи підрядника, перш за все, увагу звертають на досвід компанії (це цікавить 71,1% опитаних), ще близько половини опитаних цікавить наявність кейсів відомих компаній. І лише для 7% справді важливі нагороди, які отримала SMM компанія.
Щоб працювати разом, у замовника та SMM компанії мають співпадати погляди, тому чекають на розуміння одне одного з першої розмови, — так вважає 58% опитаних. Така ж кількість людей чекає на початку роботи креативності та зважає на манеру спілкування, трохи менше опитаних — 55,6% — хочуть від підрядника довіри та чесності. Хоча саме довірливі стосунки — це базова функція кожної SMM компанії.
А ось зовнішність в цій справі — не завжди головне. Адже як ця компанія називає себе та який у них логотип не хвилює 49% респондентів. Хоча, для майже 38% це таки грає роль.
Найбільше розчаровує у роботі з підрядником те, що він просто-напросто робить банальний та нецікавий контент — половина респондентів віднесли це до найбільших болів. Також серед проблем — невиконання поставлених KPI та, звісно ж, завалені дедлайни.
Більше, більше креативу!
До речі, KPI для більшості мають величезне значення. 48,9% опитаних сказали, що чекають від роботи з підрядником охоплення, активної взаємодії та підписників. Ще 44,4% як основне завдання ставлять саме продажі, 33,3% цікавлять ліди і трафік.
Зійшлися думки й на тому, що чекають від нас креативності і творчого підходу. За десятибальною шкалою важливість нестандартного підходу та використання нових технологій оцінили на «десяточку» понад 30% опитаних. Ще приблизно по 20% дали цим якостям «вісім» та «дев‘ять» балів.
До речі, більшість замовників хочуть, щоб SMM-спеціалісти створювали креатив відповідно до стандартів їхньої компанії, лише 17% створюють креатив внутрішньо, щоб підрядник його просто адаптував.
Для більшості опитаних компаній велике значення має якісний і неординарний копірайтинг та дизайн в SMM. Також респонденти переважно хочуть мати унікальний фото та відео контент. Трохи більше вагаються щодо motion-дизайну (певно, поки не пересвідчаться у тому, який він буває крутий). А ще компанії здебільшого хочуть платного просування для своїх публікацій, і це вірно, адже таргетинг в SMM обов’язковий.
Майже 96% компаній цінують SMM-стратегію, а 80% хочуть створювати її разом з підрядником.
Половина компаній дали також «нормальну» оцінку своїм колишнім підрядникам. Здебільшого, зазначають, були недопрацювання, але співпрацю оцінюють нормально. 22,2% вважають співпрацю ефективною і комфортною, але така ж кількість від спільної роботи відмовилася через недопрацювання.
Ідеальна SMM компанія be like:
Для нашого клієнта ідеальна співпраця виглядає так: продажі значно зросли, сторінка максимально ефективна, а KPI — перевиконані.
Саме такого класного підрядника 48,9% людей порадять колегам та друзям. Ще 13,3% не дають жодних порад, бо вважають, що кожен має зробити висновок сам для себе.
Тому, SMM-компаніям на замітку: хай ви красиві та отримуєте нагороди — замовник хоче також спілкування: простого та щирого, як із другом. Другом, який створить із вами стратегію, зробить креативний візуал і motion дизайн, опише це “смачними словами” та зробить вас більш впізнаваним. І, звісно ж, перевиконає KPI та не завалить дедлайни у найвідповідальніший момент.