Ми впізнаємо вас із тисячі: які компанії йдуть за SMM
12 Окт 2020, 11:06

Ми впізнаємо вас із тисячі: які компанії йдуть за SMM

Автор материала

У серпні 2020 WOO Company провели опитування серед власників бізнесу, підприємців, топменеджерів та інших людей, які так чи інакше перетинаються з маркетингом та можуть бути нам цікавими. 

WOO Company спитали, як вони обирають творця свого іміджу в мережі, чим керуються та чого очікують від співпраці. Мали також кілька власних гіпотез, які хотіли підтвердити чи спростувати. 

І ось тепер візуалізували для себе цей образ — портрет клієнта агентства. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Всього зібрали думки понад півсотні осіб, щоб кожен із них підказав, чого очікують від SMM компаній, дав оцінку робочим нюансам, словом — все, що потрібно знати про цю сферу.

Портрет замовника: хто шукає підрядника SMM

Серед опитаних своїми думками здебільшого поділилися засновники бізнесу — керівники, власники та CEO-спеціалісти компаній, а також топменеджери. 

Це, переважно, представники готельно-ресторанного бізнесу, сфери будівництва та архітектури з річним оборотом до 10 мільйонів гривень. Більшість з них на рекламу щомісяця готові виділити понад 10% зі свого обороту. 

Майже всі опитані вже використовують соціальні мережі для розвитку власної компанії. Решта 10% сторінок у соцмережах не мають, тому потребують їх створення. Від сторінок у соцмережах вони чекають, перш за все, збільшення впізнаваності та продаж, а ще — розглядають сторінки, як спосіб комунікації зі своїм клієнтом. 

Match у співпраці бренду та SMM 

Більшість SMM компаній вважають, що наявні у них нагороди значною мірою впливають на вартість послуг та статус на ринку. 

А ось представники опитаних компаній розповіли, що обираючи підрядника, перш за все, увагу звертають на досвід компанії (це цікавить 71,1% опитаних), ще близько половини опитаних цікавить наявність кейсів відомих компаній. І лише для 7% справді важливі нагороди, які отримала SMM компанія.

Щоб працювати разом, у замовника та SMM компанії мають співпадати погляди, тому чекають на розуміння одне одного з першої розмови, — так вважає 58% опитаних. Така ж кількість людей чекає на початку роботи креативності та зважає на манеру спілкування, трохи менше опитаних — 55,6% — хочуть від підрядника довіри та чесності. Хоча саме довірливі стосунки — це базова функція кожної SMM компанії.

А ось зовнішність в цій справі — не завжди головне. Адже як ця компанія називає себе та який у них логотип не хвилює 49% респондентів. Хоча, для майже 38% це таки грає роль. 

Найбільше розчаровує у роботі з підрядником те, що він просто-напросто робить банальний та нецікавий контент — половина респондентів віднесли це до найбільших болів. Також серед проблем — невиконання поставлених KPI та, звісно ж, завалені дедлайни. 

Більше, більше креативу!

До речі, KPI для більшості мають величезне значення. 48,9% опитаних сказали, що чекають від роботи з підрядником охоплення, активної взаємодії та підписників. Ще 44,4% як основне завдання ставлять саме продажі, 33,3% цікавлять ліди і трафік.

Зійшлися думки й на тому, що чекають від нас креативності і творчого підходу. За десятибальною шкалою важливість нестандартного підходу та використання нових технологій оцінили на «десяточку» понад 30% опитаних. Ще приблизно по 20% дали цим якостям «вісім» та «дев‘ять» балів.

До речі, більшість замовників хочуть, щоб SMM-спеціалісти створювали креатив відповідно до стандартів їхньої компанії, лише 17% створюють креатив внутрішньо, щоб підрядник його просто адаптував.

Для більшості опитаних компаній велике значення має якісний і неординарний копірайтинг та дизайн в SMM. Також респонденти переважно хочуть мати унікальний фото та відео контент. Трохи більше вагаються щодо motion-дизайну (певно, поки не пересвідчаться у тому, який він буває крутий). А ще компанії здебільшого хочуть платного просування для своїх публікацій, і це вірно, адже таргетинг в SMM обов’язковий.

Майже 96% компаній цінують SMM-стратегію, а 80% хочуть створювати її разом з підрядником. 

Половина компаній дали також «нормальну» оцінку своїм колишнім підрядникам. Здебільшого, зазначають, були недопрацювання, але співпрацю оцінюють нормально. 22,2% вважають співпрацю ефективною і комфортною, але така ж кількість від спільної роботи відмовилася через недопрацювання. 

Ідеальна SMM компанія be like:

Для нашого клієнта ідеальна співпраця виглядає так: продажі значно зросли, сторінка максимально ефективна, а KPI — перевиконані.

Саме такого класного підрядника 48,9% людей порадять колегам та друзям. Ще 13,3% не дають жодних порад, бо вважають, що кожен має зробити висновок сам для себе.

Тому, SMM-компаніям на замітку: хай ви красиві та отримуєте нагороди — замовник хоче також спілкування: простого та щирого, як із другом. Другом, який створить із вами стратегію, зробить креативний візуал і motion дизайн, опише це “смачними словами” та зробить вас більш впізнаваним. І, звісно ж, перевиконає KPI та не завалить дедлайни у найвідповідальніший момент.

Автор
12 Окт 2020, 11:06
Расскажите друзьям про новость