24 Мар 2020, 14:40

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» виступає категорично проти підвищення цін у період карантину

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна», як відповідальний гравець на ринку торгівлі та найбільший німецький інвестор в економіку України, виступає категорично проти використання кризової ситуації виключно на користь бізнесу. Компанія вживає всіх можливих заходів задля недопущення зростання цін на соціально значущі групи товарів. 

Для забезпечення інтересів клієнтів в умовах кризи компанія зі свого боку намагається протидіяти спробам деяких постачальників безпідставно підвищувати ціни, постійно проводячи з ними відповідні переговори. Окрім цього компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» направила офіційне звернення до всіх своїх постачальників та на відповідні органи державної влади з проханням звернути увагу на цю ситуацію. 

«Протягом своєї 50-річної історії наша компанія стикалася не з одною кризою, як локального так і світового масштабу. Однак, керуючись суворою політикою щодо етичного ведення бізнесу та дотримання законодавства кожної країни присутності METRO, та  відчуваючи свою відповідальність за життя і безпеку громад, METRО як міжнародна компанія ніколи не дозволяла і не дозволить собі використовувати кризові ситуації на свою користь, –  коментує Тіно Цайске, директор «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». –  Хочу запевнити, що і поточна ситуація не стане виключенням: ми зі свого боку докладемо всіх зусиль, аби не лише забезпечити українців продовольчими товарами у цей скрутний  період, а і зробити все можливе, задля збереження рівня цін та недопущення спекуляції з боку виробників».

Всі підрозділи компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» та всі 26 магазинів METRO в Україні наразі працюють у посиленому режимі, забезпечуючи наявність товарів на полицях для максимальної підтримки держави та українців у цій скрутній ситуації та для забезпечення населення продовольством у достатньому обсязі. При цьому, компанія відповідає за безпеку своїх клієнтів та працівників, забезпечуючи належні умови для захисту та запобігання поширенню вірусних захворювань у своїх магазинах. Так, у всіх ТЦ METRO в Україні наразі встановлено додаткові диспенсери з дезінфікуючими засобами для персональної гігієни клієнтів та співробітників – на вході в ТЦ, у м'ясному, овочевому, молочному та рибному відділах, у туалетних кімнатах та на кожній касі; касири весь час проводять дезінфекцію рук та касової стрічки. Також, компанія подбала про забезпечення засобами індивідуального захисту (одноразові маски, рукавички, окуляри, антисептики, захисні екрани для касирів) 100% співробітників у всіх ТЦ, та посилила графік вологого прибирання торгової зали з використанням спеціальних дезінфікуючих засобів. Співробітників офісу було максимально переведено на віддалену роботу.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео