04 Апр 2019, 10:38

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» та PEPSICO Україна об’єднали зусилля для допомоги дітям.

До Всесвітнього Дня води, що відзначається 22 березня, компанії МЕТRО та PEPSICO в Україні об’єдналися, щоб забезпечити постійним доступом до чистої питної води дітей в Центрах соціальної реабілітації. 

За результатами продажів напоїв Pepsi® та Mirinda® в мережі МЕТRО в період з 13 по 26 березня 2019 року, компанії спрямували частину виручених коштів на закупку та встановлення систем очистки води для двох центрів соціально-психологічної реабілітації дітей в місті Києві, де сумарно проживає 200 дітей, позбавлених батьківської турботи.

Це дасть можливість дітям, які постійно проживають на території цих закладів пити та вживати їжу, приготовану з використанням чистої та безпечної води. Технічне забезпечення та встановлення систем забезпечила компанія Ecosoft®. 

На період проведення акції компанія PEPSICO Україна надала знижку покупцям на газовані напої Pepsi® та Mirinda® власного виробництва, що реалізуються в мережі METRO. 

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео